Kız neden okuduğu bölümü farklı söylemiş olabilir?

Bugün bir kızla tanıştım öyle ayak üstü sohbet ettik tanışmak için bölümünü sordum önce dedi psikolojideyim aa dedim bende o fakultedeyim kaçıncı sınıf olduğumu sordu 3 dedim sonra ben anlattım güzel fakülte diye o da güldü dedi ya dedi sana birsey soylicem aramizda kalsin ben hazırlık okuyorum ikinci senem dedi. Tamam neden öyle söylüyorsun dedim. Durdu öyle istiyorum ben dedi. Neden böyle bir şey dedi ki

Kız neden okuduğu bölümü farklı söylemiş olabilir?
Cevapla