Benim niye bilmiyorum ama her zaman hemşireler çok ilgimi çekmişlerdir üniforma ile gözüme ayrı bir güzel geliyorlar yaptıkları iş çok kutsal ama durum böyle 😄 siz de durumlar nasıl?
Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle kıpır kıpır pıtır pıtır bir yengemiz olmasın mı 😀
Karşı cinste meslek olarak sizi en çok hangi meslek grubu etkiliyor?
Aayyy harika olur ya havada karada kaparım, ama adamlar o kadar ağırbaşlı ki bu zamana kadar hiç flört eden sevgili edinen bir savcı görmedim bir çoğu evli
Havaya karaya düşmeden kapıyorlar çünkü 😅 bizim bir savcı vardı adamın var ya tanışma evlenme olayı vallaha 6 ay sürdü yine adliyeden bir hâkim ile evlendiler
Zaten genelde hep adliyeden birileriyle evleniyorlar ya hakim ya avukat o meslek grubundan birileriyle evleniyorlar yani bize avucumuzu yalamak düşüyor 😂
hahah hayır yani avuç avuç nereye kadar onun da canı var hayırlı bir kısmet bulalım sana Polis istersen elimizde çok var hatta şu an boş boş Instagram da dolanıyorlar 😂
sonuçta kadınların hazırlanması her zaman uzun sürüyor o yüzden sıkıntı yok tabi geç olsun güç olmasın maksat güzel hazırlanmak 😂 vallaha iyi geldin gece gece yaa
Teşekkür ederim ya ama o senden kaynaklı enerjin ekrana bile yansıyor haliyle sohbette kıpır kıpır keyifli oluyor 😅 insan ilişkilerinde iyiyim diyor uluslararası ilişkiler benim işim diyor vooh tahminen kaç sene sürer tam olarak hazırlanman 😂
Yaa sende böyle konuşmasan sohbet ilerlemez zaten kendini küçümseme 😄 bu sene sınava gireceğim bakalım inşallah iyi bir puan alırsam iyi olacak benim için 😄
e tabi yani canım şimdi iltifat ettik o kadar ama bizim de var şeytanın unuttuğu bir tüyümüz girişken eğlenceli ve samimi bir yönümüz burcum sağolsun 😅 inşallah güzel bir not alırsın ve istediğin bölümde en güzeli şekilde ilerlersin çok içten söylüyorum yeter ki iste bence başaramayacağın bir şey yok
Aa burcun ne bu arada, bu arada güzel dileklerin için teşekkür ederim, aynı düşüncedeyim insan isterse başaramayacağı hiçbir şey yoktur umarım seninde hayatında her şey gönlünce olur 😅
Tam mesela şu an da ekrana sevimli bir surat ifadesi ile bakan uluslararası ilişkilere hazırlanan avucu ile arası bozuk ve mesajları okurken gülümseyen yengeç bir surat görüyorum? 😁
Ya dış görünüş dediğin şey ne ki bir sivilceye bakar önemli olan bence tavırlar ve karakter ayrıca 6. hislerim dehşet derece de kuvvetlidir haberin olsun 😄
varyaa dün bende uyuya kalmışım hem de nasıl uyumak bir uyandım biri burnuma kahve tutuyor bir ara yayına ara vermişim tam da o ara 😄 inşallah sabaha karşı yatarken derslere de bir uğramışsındır 😂
Çünkü hoş bir hanımefendi ile sohbet halindeyim ister istemez bir hoşluk oluşuyor 😄 yani 2-3 mesaj sonra da olsa geç olsun güç olmasın anladın evet evet o 😂
Önce sinir edip ağlatıyoruz sonra mutlu edip güldürüyoruz hayatınıza denge katıyoruz 😁 Off şimdi var ya şöyle bol acılı bir adana olacaktı yanında acılı ezme yayık ayran cızır cızır çekeceksin şişten
görmeden şimdi bir şey diyemedim ama tabi rimeller makyajjlar falan akıyorsa 😁 Adana da olmamam dışında ve aslen Adanalı olmam dışında hiçbir sorun yok bence 😂
Şimdi ben sormazmıyım o diğer yanın kimi neyi nerede ne zaman arıyordu 🤔 vallaha ben 32 senedir bir fiil bekar olarak biliyorum kendimi bence öyleyimdir ya insan bilir ne yaşadığını 😁
İşte pamuk gibi bir kalbin bedene yansıması 😂 yalnız biliyor musun konuştuğumuz ilk andan beri beyaz tenli olduğunu hissetmiştim hadi çalıştır bakalım benim tenim ne renk olabilir acabaa? 😁
Sıcak bölge olduğu için genel olarak esmer olurlar diye düşünürdüm yanılmışım 😄 tamamdır o halde teyze oğlundan yola çıkarak buğday tenlisin diyorum ben 😂
Lanet olsun bu kız detayları çok iyi yakalıyor dostum felaket Esmer buğday diyelim tam esmer arası gibi bir şeyim 😄 aslında biliyor musun biryenibilgi geliyor şimdi orjinalinde Adanalılar beyaz tenli ve renkli gözlü olurlar çoğu yörük asıllıdır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sevgilin var millet gozune güzel geliyor? Sevgiline yazık mmkk
Yahu şimdi burada ne var? ne dedik sapıklık mı yaptık abazanlık mı yaptık sadece bir soru sorduk tepkiye bak tecavüzcü coşkunu taşlıyor sanki
Kes yaşlı amca
Sanat ya da spor icra edenler...
Benimde savcılar ilgimi çekiyor
Savcıların meslek olarak gerçekten farklı bir havası var
Bayaaa
o zaman sana şöyle en yakışıklısından cübbeli bir koca diyorum Noel babaya
Aayyy harika olur ya havada karada kaparım, ama adamlar o kadar ağırbaşlı ki bu zamana kadar hiç flört eden sevgili edinen bir savcı görmedim bir çoğu evli
Havaya karaya düşmeden kapıyorlar çünkü 😅 bizim bir savcı vardı adamın var ya tanışma evlenme olayı vallaha 6 ay sürdü yine adliyeden bir hâkim ile evlendiler
Zaten genelde hep adliyeden birileriyle evleniyorlar ya hakim ya avukat o meslek grubundan birileriyle evleniyorlar yani bize avucumuzu yalamak düşüyor 😂
ahahah aynen ne okuyorsun ne iş yapıyorsun bilmiyorum ama adliye de değilsen avucuna bal sür yala diyebilirim anca 😅
Aynen adliyeden değilim olmakta istemem ben avucumla bakışmaya gideyim en iyisi 😂
hahaha aslında enerjin de gayet yüksek eğlenceli sıcak bir kızsın avucun bu durumdan şikayetçi değilse bol bakışmalar dilerim 😂
Öyleyizde değerimizi bilen yok ne yazık ki 😂
İlla savcı mı bilmesi lazım mesela yani o şart mı? 😀
Yok beee öyle bir şartım yok 😂
hahah hayır yani avuç avuç nereye kadar onun da canı var hayırlı bir kısmet bulalım sana Polis istersen elimizde çok var hatta şu an boş boş Instagram da dolanıyorlar 😂
Aaa ben bi polis tarafından aldatıldım valla 😂😂
Ulan bu nasıl bir döngü savcı istiyor polis tarafından aldatılıyor neresinden tutsan avucunda kalıyor 😂
Sen yoksa polis misin 😂
Şimdi bir insafsız bir vicdansız yüzünden tüm emniyet zan altında kalmasın ama dimi? 😂
Ahahahaha mesaj alındıııı 😂
Hem sevimli hem bıcır bıcır hem de zekiii vooh 😁
Gizlilik ilkelerine hakimim merak etme tecrübeden kaynaklı 😂
Tecrübe puanı da yüksek tamam bu bilgiden sonra devam edebiliriz 😁 şeyi merak ettim ya sen ne işle uğraşıyorsun
Ben çalışmıyorum, üniversiteye hazırlanıyorum. Biraz geç kaldım ama geç olsun güç olmasın 😂
sonuçta kadınların hazırlanması her zaman uzun sürüyor o yüzden sıkıntı yok tabi geç olsun güç olmasın maksat güzel hazırlanmak 😂 vallaha iyi geldin gece gece yaa
hangi bölümü istiyorsun hangi alan var aklında bakalım
İnan sende öyle sohbetin çok keyifli 😂 uluslararası ilişkiler veya insan kaynakları istiyorum bakalım 😄
Teşekkür ederim ya ama o senden kaynaklı enerjin ekrana bile yansıyor haliyle sohbette kıpır kıpır keyifli oluyor 😅 insan ilişkilerinde iyiyim diyor uluslararası ilişkiler benim işim diyor vooh tahminen kaç sene sürer tam olarak hazırlanman 😂
bu arada hatırlat seni aldatan o kardeşi haritadan güzel bir yere gönderelim içi açılsın 😁
Yaa sende böyle konuşmasan sohbet ilerlemez zaten kendini küçümseme 😄 bu sene sınava gireceğim bakalım inşallah iyi bir puan alırsam iyi olacak benim için 😄
Torpilli o ne yazıkki bir yere gitmez 😂
e tabi yani canım şimdi iltifat ettik o kadar ama bizim de var şeytanın unuttuğu bir tüyümüz girişken eğlenceli ve samimi bir yönümüz burcum sağolsun 😅 inşallah güzel bir not alırsın ve istediğin bölümde en güzeli şekilde ilerlersin çok içten söylüyorum yeter ki iste bence başaramayacağın bir şey yok
Çivi çiviyi torpil torpili söker diyeceğim de ne yaptın sen emniyet müdürüne falan mı aldatıldın mübarek? 😂
Aa burcun ne bu arada, bu arada güzel dileklerin için teşekkür ederim, aynı düşüncedeyim insan isterse başaramayacağı hiçbir şey yoktur umarım seninde hayatında her şey gönlünce olur 😅
Valla çok çok yakını emniyet müdürüydü bu sebeple öyle tayin mayin işlemiyor buna 😂 valla çokta umrumda değil açıkçası kendisi mazide kaldı diyebilirm
Tamam tamam o zaman hiç yok yere canlanır gözümde koskoca mazi parçasını açmayalım durduk yere değiştirelim şöyle hareketli oynak bir şeyler koy sen 😁
Tahmin etmen için çok ince bir ip ucu vereceğim; övülmek hastasıı biter bayılır bayılır
Ahahahah valla alemsin 😂, valla burç tahmini konusunda pek iyi değilim ama övülmek diyince aklıma aslan geldi doğru mu?
İşte yapıyoruzz 3-5 alem bir şeyler 😂 emin misin sen ya iyi olmadığına?
Doğru tahmin ettim sanırım 😂
Tam 12 den vurdun tam 12 yelelerim havalandı desem? 😅😂
tabi bir ip ucu da senden alabilirim maksat sinerji olsun 😄
Ahahahhahahahah abartıyormusun sanki biraz 😂😂
Duygusal bir yapıya sahibim 😂
Sende şaşırtmıyorsun mu acaba biraz 😂
oyy oyyy oyyy balık der giderim 5 dakika sonra geri gelirim? 😄
Dıııtt yanlış 😂
Neden şaşırtmıyorum? 😄
O zaman yengeç derim alır kahvemi oturur beklerim? 😂
Bende afiyet olsun derim 😂
yok o şaşırtıyorsun anlamında şey olacaktı 😄
Şimdi oldu 😄
Hahaha bende beraber olsun ben şekerimi buldum benimki sade de sen nasıl içersin der gönderirim? 😂
Ahahahahha 😂 valla şaşırtıyorsun beni. Bende şekerli içerim bu arada
Tam olarak nerede yapıyorum o şaşırtma işini? 😁 bu vesileyle kahveni nasıl içersin öğrenmiş oldum bir dahakine sormadan yapıyorum tabii 😎
Valla gecemi şenlendirdin, yazarken istemsiz sırıtıyorum 😂
Bu arada senin yaş 32 ben 22 yaşındayım 😄
Tam mesela şu an da ekrana sevimli bir surat ifadesi ile bakan uluslararası ilişkilere hazırlanan avucu ile arası bozuk ve mesajları okurken gülümseyen yengeç bir surat görüyorum? 😁
ana ben hiç yaşa bakmamıştım bir şey söyleyeyim mi sohbetin hem eğlenceli hem çok olgun duruyor 22 diyince anaa dedim 😄
Ön kameram mı açık kalmış ne 😂
Tepkine şaşırmadım hayat bizi erken olgunlaştırdı 😂
Sen bence bir kontrol et ön kameranı gülümseme yakalama modun açık kalmış olabilir 😬😂
hayır hadi bakmayayım diyeceğim ama şu surata da şimdi yani nasıl bakmayacaksın ki 😁
Beni hiç görmeden böyle yorum yapmanda çok garip dış görünüş senin için önemsiz sanırım 😂
Ya dış görünüş dediğin şey ne ki bir sivilceye bakar önemli olan bence tavırlar ve karakter ayrıca 6. hislerim dehşet derece de kuvvetlidir haberin olsun 😄
6. Hissinin kuvvetli olmasına sevindim çünkü benimkide inanılmaz kuvvetlidir 😅 tabi dediğin gibi tavır ve karakter önemli aynı düşüncedeyim
oo hanımefendi vali bey konağına inmedi daha erkenden erkenden uyanmışız.😅
Ahahahahha, valla sabaha karşı yatınca öyle oldu 😂
varyaa dün bende uyuya kalmışım hem de nasıl uyumak bir uyandım biri burnuma kahve tutuyor bir ara yayına ara vermişim tam da o ara 😄 inşallah sabaha karşı yatarken derslere de bir uğramışsındır 😂
iki 6. hissi kuvvetli insan şey gibi oldu iki cambaz bir ipte ne şiş yanar ne kestane 😁
Yayın derken? 😂 valla hiç ders filan gözüm görmedi
Hep hisleri benim gibi kuvvetli birine denk gelmek istemişimdir hayatım boyunca biliyormusun 😂
Mesajlaşma yayını oluyor ya hani mesaj. fm 😁 oo bir dakika olmaz olmaz öyle sen böyle gözüm görmedi falan dersen olmaz anlaşıldı elimize alıcaz maşayı
hahah aradın aradın sonun da buldun işte beklenen an işte cesaret işte feraset işte 6. hissi kuvvetli adam gibi adamlık 😅😅
Hiç duymadım o yayını 😅 ay babam gibi konuşma lütfen 😂😂
dün canlı olarak yaptık duymadın ama yaşadın 😁 hahaha önce maşa sonra motivasyon yemeğin arkasına tatlı gibi düşün 😂
Ahahahah kulağa hoş geliyor:) sanırım bizim mesajlaşmadan bahsediyorsun 😂
Çünkü hoş bir hanımefendi ile sohbet halindeyim ister istemez bir hoşluk oluşuyor 😄 yani 2-3 mesaj sonra da olsa geç olsun güç olmasın anladın evet evet o 😂
Ahahahahhaha :) anlama kıtlığı var biraz ne yapayım
Ya bence şak diye anlasan zaten hiç tadı kalmaz en azından bana uğraşacak malzeme çıkıyor 😏😁
Beyfendiye eğlence çıktı 😂
Nickin çok acıktırıcı bu arada biliyomusun 😂
Sinir etmeyi, uğraşmayı, kışkırtmaayı sever beyfendi şimdiden alt yazı geçeyim 😄
hahah ne verelim adana var urfa var ciğer var şöyle bol salata ayran çekelim
Ay sinir edersen ağlarım haberin olsun 😂 ciğer sevmem ama adanaya bayılırımmm
Önce sinir edip ağlatıyoruz sonra mutlu edip güldürüyoruz hayatınıza denge katıyoruz 😁
Off şimdi var ya şöyle bol acılı bir adana olacaktı yanında acılı ezme yayık ayran cızır cızır çekeceksin şişten
Yaa ağlatma bence 😂 ağlayınca çirkin olurum ben, off adana dedin kalbimi fethettin vallahi bayılırım 😂
görmeden şimdi bir şey diyemedim ama tabi rimeller makyajjlar falan akıyorsa 😁 Adana da olmamam dışında ve aslen Adanalı olmam dışında hiçbir sorun yok bence 😂
Şaka yapıyosun hakikaten adanalımısın 😂
haydaa tepkiye bak neden şaşırdın sen bu kadar 😁
Valla gizli hayallerimden biri adanalı veya antepli biriyle bi lezzet turu yapmak 😂
ahahah lan ne oluyor bir an kendimi seçilmiş aranan insan falan sanmaya başlayacağım 😳
Diğer yanın eminim bir yerlerde seni arıyordur 😂 tabi evli filan değilsen
Şimdi ben sormazmıyım o diğer yanın kimi neyi nerede ne zaman arıyordu 🤔
vallaha ben 32 senedir bir fiil bekar olarak biliyorum kendimi bence öyleyimdir ya insan bilir ne yaşadığını 😁
Hiç mi evlenmedin sen yani 😂 müzmin bekar seni
yani çok isteyen oldu evlenmek isteyen de ben çok şey yapamadım liste çok kabarık Allah affetsin 😁
Şaka mı 😂
şey gibi oldu seninki de ha şimdi farkettim insan bir evlenir boşanır falan 😅
Beni ne hemşireler ne doktorlar istedi de ben varmadım de tam olsun 😂😂😂
Yaşın gereği evlenmişsindir diye düşündüm ne bileyim 😄
Savcı olmuştu, hemşire olmuştu komiser olmuştu doktor olmadı sanırım 😁
Hadi be neden olmadı merak ettim şimdi 😂
Ben çok sıkıntıya gelemiyorum darlanıyorum bunalıyorum arızaya bağlıyorum hiç tamir edeni denk gelmedi hep ayarlarımı bozanlar denk geldi 😁
Valla bunu benim anlamam için bira açman lazım 😂
hahaha ayık kafayla anlayamadın galiba dimi mesele derin emin misin bira ile kurtarır mı? 😂
Alkol kullanmıyorum 🤷🏼♀️😂
Biraz olduğunu anladım z yi unutmusun da yine bir taşla iki kuş vurmuş oldum 😁
Nasıl anlamadım 😂
Yine anlatayım bir yanlış yazım ile alkol kullanıp kullanmadığını öğrenmiş oldum 😁
Aaa biraz yazmam gerekirken bira yazmışım çok pardon şu an fark ettim 😂
Evet bu sayede alkol kullanmadığımı öğrenmiş oldun 😂 peki sen kullanıyor musun?
hahahah ya bu adam bira falan diyor ne alaka ben ne yazmışım da bunu yazmış falan diye mesajı da kontrol etmiyor Allah'ımmm 😂
Vallahi billahi ya safım işte saf 😂😂
neyse ki durumu lehimize çevirdik 😎 hadi bakalım 6. hislerini test edelim ne diyor 6. hislerin sence kullanıyor muyum kullanmıyor muyum?
Kullanıyosun bence
zaman zaman ne zaman?
Özel günlerde filan kullanıyorsundur muhtemelen
Woohh etkileyici bir 6. his performansı 👏
Bu ne ki 😂
Ben aldatıldığımı bile hissederek öğrendim 😂
dur dur korkutma korkutma 😳😁
bak işte bunu merak ederim 😳
Niye korktun 😂
Eee böyle her şey de hissedilmez yaa safım diyor birdeee hanımefendi 😁
Saflık derken kalp temizliğindeki saflıktan bahsetmiştim ben aslında 😄 belkide bu yüzden 6. Hislerim kuvvetlidir
O zaten belli canım belli onu hissetmemek ne mümkün zaten onu hissettiğim için buradayım..😄
kalbinin yüzüne yansıdığını da düşünüyorum hatta hiç görmeden
Doğru tahmin diyebilirim hatta bir ipucu vereyim beyaz tenliyim 😂
İşte pamuk gibi bir kalbin bedene yansıması 😂 yalnız biliyor musun konuştuğumuz ilk andan beri beyaz tenli olduğunu hissetmiştim hadi çalıştır bakalım benim tenim ne renk olabilir acabaa? 😁
Valla bana esmer gibi geldin
Esmer değilsen bile hafif koyu buğdaysındır 😂
ikisini de dene tarafını seç şansın olmadığı için hemen bir karar vermen gerekiyor 😁
Nasıl ya adanalı olup beyaz tenli olma imkanın yok bence 😂
haha hayır hayır ya esmer ya buğday ikisinden birini seç diyorum 😁 ayrıca Adanalı olup süt gibi olan çok Adanalı var misal teyze oğlum 😂
Sıcak bölge olduğu için genel olarak esmer olurlar diye düşünürdüm yanılmışım 😄 tamamdır o halde teyze oğlundan yola çıkarak buğday tenlisin diyorum ben 😂
Lanet olsun bu kız detayları çok iyi yakalıyor dostum felaket Esmer buğday diyelim tam esmer arası gibi bir şeyim 😄 aslında biliyor musun biryenibilgi geliyor şimdi orjinalinde Adanalılar beyaz tenli ve renkli gözlü olurlar çoğu yörük asıllıdır
Bak ya nasıl tutturdum ama 😂 keşke görebilseydim seni çok merak ettim şimdi
Hadi canım beyaz ten renkli gözlü adanalı hiç tanımadım valla 😂
Adana da Adanalı kalmadı çünkü hep göç Diyarbakır, Urfa, Muş yoksa asıl yerlileri hep beyaz tenlidir misal Kıvanç Tatlıtuğ Adana'dan çıkma 😁
hahah biz sanırım yorumda mesajlaşma hakkını yakın zamanda dolduracağız zaten 😂
Hadi ya kıvanç adanalımıymış vay anasını 😂
Vallahi biri girse okusa bizim hakkımızdaki herşeyi öğrenecek yani 😂😂
hahah herşeyimiz meydan da daha ne kadar buradayız takriben hanımefendi? ona göre elektrik doğalgaz faturasını yatırayım taşınmayacaksak 😂
Kendi hesabımdan yazıyorum o halde 😂
Yazamıyorum istek atabiliyorum sadece xper düşük olduğu için 😂
ahaa bir ahude uğradı az önce bana Xperi de düşükmüş kıyamam yazamıyormuş var mı bir tanışıklık? 😁
Evet evet doğru 😂
Cuckold😂😂😂
Gece gece sövdürme şimdi ne alaka gvatlık ile bu soru 😄
güzel kardeşim gunumuzun en cok tercih edilen meslegidir efendim😂
ulan o meslek değil o uyan güzel kardeşim uyan koca diye geyik alma 😄
😂😂😂😂😂😂
Millet polis asker falan beğenir bizimkine bak cuck muck tövbee😄
😂😂benim kafa iyidir
o kafayı başka yerlerde kullan çalışıyor çalışıyor da maşallah hep başka yerlere çalışıyor fenasın 😄
Aynen valla
Dersler de nasıl çalışıyor o pırıl pırıl kafa acaba?
Superrr
Korkulur senden cuckold cu 😄
Avukatlar