Gönlünüzün şifresi 1234 tamam daha da katlanamam seni ve sensizliği de kimseyle paylaşamam diyor musunuz?
Gönül şifreniz nedir? Bolca aşk girdisi mi? Sevgi bağı mı? Şövalye sadakat yemini mi? Acaba nedir nedir hemen onun adı gelir Eti Eti Elti 🤣🤣

Gönlünüzün şifresi 1234 tamam daha da katlanamam seni ve sensizliği de kimseyle paylaşamam diyor musunuz?
Gönül şifreniz nedir? Bolca aşk girdisi mi? Sevgi bağı mı? Şövalye sadakat yemini mi? Acaba nedir nedir hemen onun adı gelir Eti Eti Elti 🤣🤣

Gönlümün şifresi yok maalesef yani daha doğrusu bu gönül ağı kullanılmıyor yani erişim imkanı yok kimse için. ama tabi ki bir gün gönlümü fethedebilecek kadar umursayan birisi çıkarsa kodu da kırabilir ve gönlüme girebilir ama şimdilik yok gibi
Bu arada farklı ve iyi sorular bulmuşsun abi :D :)
Her şey bir aşk büyüsüne bakar ☺️
Çok teşekkürler eskiden daha çok yaratıcı soru sorardım artık yaşlandım verin bastonumu 🤣🤣🤣
Neresen buluyorsun ya bu soruları? 😀
Tabi ki yazma 😂
Gerçekten fazlasıyla yaratıcı olduğunu söylemem lazım 🤩
Şimdi konu QR kod olunca malum onun içeriğinde pek çok şekil var, e haliyle bu konuda da fazlasıyla kriter var. Fakat merkezinde "İletişim" var. Konuşamadığım, anlatıp anlayamadığım birisi o kilidi açamaz...
Teveccüh belirtiyorsunuz hocam Kemal Sunal gibi söylediğimi düşün🤣🤣
Kesinlikle en önemli kalp kilit anahtarı gönül iletişimi katılıyorum. İletişim hattı gönülsel olan insanlar mutlu bir ilişki dünyasında harika ötesi yaşarlar. Allah herkese nasip etsin
Keşke onun gibi söyleyebilsem ama o tek 🤣
Etkileşim az çok fark etmez benim için hocam gelen herkese teşekkürler 😄
Fransa yendi öyle ya da böyle bakalım final nasıl olacak
Messi mi Pembe panter mi ön plana çıkacak göreceğiz
Ben de güzel bir maç bekliyorum kıran kırana geçecektir
Evet ben ona öyle diyorum kimpembe var bir de ikisi cafede oturup konuştuklarini düşünsene kim daha pembe sen mi ben mi yana yana ben yandım 🤣🤣🤣
Soner SarıMbappedayi 🤣
Gönlümün şifresi çok basit sadakt, sevgi, anlayış. Benim için bunlar olduktan sonra her sıkıntının üzerinden geliyorum. Sevdiğim kişiyi de kolay kolay bırakmıyorum, vazgeçmiyorum. Yeter ki bana sadakati, sevgisi daim olsun.
Tam bensin sister aferin doğru yoldasın
😌👌🌼
Bilen biri var evet. Keyifli geceler..
Mutluluklar
Teşekkür ederim :D
Cevap
0Cevap
Gönlümün kodu eşimde saklı
💪helal
Şifre kullanıldı 😂😇
🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?