Güncellemeler
+1 yıl
kendisini çok seviyorum sadece tek bir noktada anlaşamıyoruz , vede bu konu yuzundende ilki bitsin istemiyorum ikimizinde ortak bir yerde uzlasabilecegine hâlâ inanıyorum fikir verin?
Güncellemeler
+1 yıl
yamurun altinda dolaşırken ağlayasim :( , beni onu tanimadan önce çok güzel bir ruya görmüştüm sonra karsıma o çıkmıştı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
O anlaşamafığınız noktanın sizin hayatınızda ilişkinizde kaplayacağı yere bağlı
buyuk bir yere sahip gibi , o nakta olmus olmasa.. her sey cok güzel olurdu , halada olabilir... şu an duygularim tavan yapmış durumda aşırı duygusalim , o ise daha çok mantık boyutunda bakıyor
tek bir nokta yüzunden bu kadar güzel giden bir ilikinin bitmesi cok sacma olur
siyasi görüş gibi , dini bakiş gibi bir konu
Siyasi görüş bişe olmazdı o kadar ama dini görüş sorun olur gerçekten. Evet çok iyi anlıuorum seni belliki sen daha çok sevihosun ve sevgin bu problemleri halledebilceğini düşündürüyo ama karşındaki senşn kadar bırak çabalamayı umut edip ihtimal bile vermiyo direkt kestirip atıyı demi işte insanı üzen bu yoksaeminim senin için ne dini nede siyasi görüşü önemli deilidr.
ondan istedigim sadece tek bir fedakarlık var o da bu konu , sanirm kim daha çok seviyorsa her zaman kaybediyor :( hayatın acı gerçeği
Kesinlikle öyşe benzer şeyi yaşadım hiç bi sorun yokte tek ve saçma bişe vardı. Ben çözmeye çalıltıkça şöyle yaparız böyle yaparız dedikçe oldurmaya çalıştıkça o hiç aaa evet doğru yafa evet bense şöhle yaparım diiyp destek bile olmadı. Bu da demek oluyoki onlar biizm kadar bu ilişki sürüsün istemiyo emek vermiyolar. Bu seni zamanla yıpratıcak inan ne kadar seversen sev 2 kişilik sev ama yetmiyo karşıdaki istemedikçe yetmiyo en son pes ediyosun canın yana yana
iki taraftan biri alttan almalı en güzeli bir nokta ile kötü olmamak gerekir
peki orta yolu nasıl bula bilirim
konu ne ki
ikimizin ulaşamadığı bir nokta , siyasi ya da dini görüs gibi tam anlamıyla söyleyemem ikimizde ayni dine inanıyoruz sadece ben tarikatları sevmiyorum o seviyor sorun ulaşamadımız yer burası
sadece ona karışma herkes özgür onu kısıtlama düşüncesine saygı göster
Arkadaşlar, kimse ile her konuda mutlak birlik içinde olamazsınız
bunu bende farkindayim o kadar güzel uyum içindeyizki anlatamam , ama onun içinde benim içinde 1 tek pürüz var , off kafayı yiyecem onu seviyorum onunda bazı seylerden feragat etmesini bende bazı seylerden feragat etmem gerek , konusucam bakalım ikimizde belli boyutta feragat etmeliyiz sanirm
Empati yaparak
deniyorum sadece bu yeterli olmuyor
Oda yapmalı