Ekonomi kötü olduğu için mi evlenmiyorsunuz yoksa rahatınızdan vazgeçemediğiniz için mi?

Tanıdığım herkes asgari ücretle çalışıyor. Hiç kimseyle ilişkiye adım atamıyorum çünkü ilişki ciddiye binince sonunda bana hep "ekonomi bu haldeyken evlenmeye hazır değilim" diyorlar. Ve ayrılıyoruz. Bıktım bu durumdan. Gerçekten ekonomi yüzünden mi evlenmiyorlar yoksa insanlar rahata alıştığı için evlenmek istemiyor mu?

Ekonomi kötü olduğu için mi evlenmiyorsunuz yoksa rahatınızdan vazgeçemediğiniz için mi?
Cevapla