4 gün boyunca hiçbir şey yazmayan adamı beklemeli miyim yoksa hayatımdan mı çıkartmalıyım?

4 Gün oldu ne mesajlarıma baktı ne de bir şey yazdı ona ulaşmaya çalıştım aradım telefonu kapalı hep başka birini mi buldu?

Güncellemeler
+1 yıl
hala cevap yok arıyorum ulaşılamıyor gerçekten ölmüş olabilir mi hiç çevrimci değilll
4 gün boyunca hiçbir şey yazmayan adamı beklemeli miyim yoksa hayatımdan mı çıkartmalıyım?
Cevapla