Flörtüm soyadını sakladığı için engelledim. Kötü mü yapmışım?

Yaklaşık 5-6 aydır tanışıyorduk, buluşmamıştık. Alt tarafı soyadını öğrenmek istedim bana hakaretler etmeye başladı. Bahsi bile komik bir şeyi saklamasi şüphelerimi artırdı ve her yerden engelledim

Flörtüm soyadını sakladığı için engelledim. Kötü mü yapmışım?
Cevapla