Aşk İlişkileri Arkadaşlar ben 18 yaşındayım ve 14 yaşında hoşlandığım kişiyi hala düşünüyorum bazen bu anormal mi? aysslay Takip Et Yoda Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Yani takildim kaldım mi noldu anlamadım bu işi Güncellemeler+1 yıl 14 yaşındayken hoşlandığım kişi yani baya zaman oldu amaaaa Arkadaşlar ben 18 yaşındayım ve 14 yaşında hoşlandığım kişiyi hala düşünüyorum bazen bu anormal mi? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Yıllar geçtikçe unutacaksınız bence 0 1 Yorumla aysslay +1 yıl Umarım yavagsgsgs
Gizli Üye (25-29) +1 yıl ben de onu ben 15 yaşındayken tanıdım şimdi 23 yaşındayım hâlâ onu seviyorum yani tam 8 sene olmuş hahaa 0 4 Yorumla aysslay +1 yıl Korkunç 😱 Cevap sahibi +1 yıl korkunç değil o benim ruh eşim ayrıca akrabamız da 10 sene sonra evlendi önceden tanıştığı kişiyle 😂 yinede bugüne kadar hiç konuşmadım takıntı haline getirmedim hatta 1 kere hariç mesaj bile yazmadım. Sen de öyle yap takıntılı olma aysslay +1 yıl Knk ruh eşin nasıl ya shhzhz aysslay +1 yıl Zaten çok ruh eşimiz varmış
Gizli Üye (30-35) +1 yıl sen stajyer hemşire değil miydin 0 2 Yorumla aysslay +1 yıl O kim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl hemşire rebeka Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 64,5b cevap paylaştı. Yaşla alakalı. Yıllar geçtikçe unutacaksın 0 2 Yorumla aysslay +1 yıl Bu yaşlarda olabilir o zaman Yorumla Nükleerteori +1 yıl Tabii. Zamanla unutacaksın Yorumla
_Thanos_ Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 14b cevap paylaştı. anormal 0 15 Yorumla aysslay +1 yıl Napcam peki 4 yıl olmuş sz Yorumla _Thanos_ +1 yıl baskasını bulacaksın Yorumla aysslay +1 yıl Ha bulmak isterim zaten onla olmaz ki Ama bak aklımda o da zbz Yorumla _Thanos_ +1 yıl baskasını bulursan unutursun Yorumla aysslay +1 yıl Bekliyorum bakalım bir çıksa da Yorumla _Thanos_ +1 yıl bekleme arayış içinde ol beklemekle bir yere varılmaz Yorumla aysslay +1 yıl Aramıyorum harbi oturup bekliyorum resmenAma nasıl aranılır ki insan Yorumla _Thanos_ +1 yıl bir çok yolu var ya çevreden yeni arkadaşlar bularak ya da bunun gibi sitelerden insanları tanıman gerek içlerinden eleyeceksin Yorumla aysslay +1 yıl Sitelerden ne olabilir ki sanala karşı önyargılıyım Yorumla _Thanos_ +1 yıl böyle böyle tanıyacaksın Yorumla aysslay +1 yıl Ya internet üstü olmuyor bence ve olan da istisna hani milyonda 1Ee bir sürelik olan ilişkileri saymıyorum bike Yorumla _Thanos_ +1 yıl haklısın ama cevreden vs yerden arayış içinde olucaksın Yorumla aysslay +1 yıl Cidden beklentiyi de düşürmek mi gerekiyor ne Hani bende tam Bilmiyorum ama karşımıza o insan çıksa anlar mıydık Yorumla _Thanos_ +1 yıl beklenti içinde olma beklentiyi karıştırma sadece arayışta ol o karşına çıkar zaten ondan sonra beklenti içinde olursun Yorumla aysslay +1 yıl Hahahha beklenti olmazsa gelene kapı açmak gibi mi olur ya değişik nasıl olacak ki Yorumla
KiloduKırmızıKızlar Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl sübyancılık bu 0 2 Yorumla aysslay +1 yıl Kardeş ben 14 tüm 4 sene önce Yorumla aysslay +1 yıl Ve o da benle yaşıt Yorumla
denizaras34 Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Normal 0 6 Yorumla aysslay +1 yıl O zaman herkes geçmişindeki kişileri mi düşünüyordurhshzhzz Yorumla denizaras34 +1 yıl Herkes için geçerli değil ama birden fazla kişi de olabilir bu. Ondan hoşlandığın dönemde hayatına da etkisi olduysa hayatın boyunca sürebilir bu Yorumla aysslay +1 yıl Ayyy korkunç Mesela sevgilimin ilki olmak istiyorum bu yüzden ama beni hatırlasın sadecebsbzhz Yorumla denizaras34 +1 yıl Sen aklıyla kalbine bir kez girersen başkasında beklentiye girmez zaten Yorumla aysslay +1 yıl Akik ve kalbe nasıl girilir Ya da biri benim akıl ve kalbime nasıl girebilir Yorumla denizaras34 +1 yıl Yaz anlatırım müsait olunca Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yıllar geçtikçe unutacaksınız bence
Umarım yavagsgsgs
ben de onu ben 15 yaşındayken tanıdım şimdi 23 yaşındayım hâlâ onu seviyorum yani tam 8 sene olmuş hahaa
Korkunç 😱
korkunç değil o benim ruh eşim ayrıca akrabamız da 10 sene sonra evlendi önceden tanıştığı kişiyle 😂 yinede bugüne kadar hiç konuşmadım takıntı haline getirmedim hatta 1 kere hariç mesaj bile yazmadım. Sen de öyle yap takıntılı olma
Knk ruh eşin nasıl ya shhzhz
Zaten çok ruh eşimiz varmış
sen stajyer hemşire değil miydin
O kim
hemşire rebeka
Yaşla alakalı. Yıllar geçtikçe unutacaksın
Bu yaşlarda olabilir o zaman
Tabii. Zamanla unutacaksın
anormal
Napcam peki 4 yıl olmuş sz
baskasını bulacaksın
Ha bulmak isterim zaten onla olmaz ki
Ama bak aklımda o da zbz
baskasını bulursan unutursun
Bekliyorum bakalım bir çıksa da
bekleme arayış içinde ol beklemekle bir yere varılmaz
Aramıyorum harbi oturup bekliyorum resmen
Ama nasıl aranılır ki insan
bir çok yolu var ya çevreden yeni arkadaşlar bularak ya da bunun gibi sitelerden insanları tanıman gerek içlerinden eleyeceksin
Sitelerden ne olabilir ki sanala karşı önyargılıyım
böyle böyle tanıyacaksın
Ya internet üstü olmuyor bence ve olan da istisna hani milyonda 1
Ee bir sürelik olan ilişkileri saymıyorum bike
haklısın ama cevreden vs yerden arayış içinde olucaksın
Cidden beklentiyi de düşürmek mi gerekiyor ne
Hani bende tam Bilmiyorum ama karşımıza o insan çıksa anlar mıydık
beklenti içinde olma beklentiyi karıştırma sadece arayışta ol o karşına çıkar zaten ondan sonra beklenti içinde olursun
Hahahha beklenti olmazsa gelene kapı açmak gibi mi olur ya değişik nasıl olacak ki
sübyancılık bu
Kardeş ben 14 tüm 4 sene önce
Ve o da benle yaşıt
Normal
O zaman herkes geçmişindeki kişileri mi düşünüyordurhshzhzz
Herkes için geçerli değil ama birden fazla kişi de olabilir bu. Ondan hoşlandığın dönemde hayatına da etkisi olduysa hayatın boyunca sürebilir bu
Ayyy korkunç
Mesela sevgilimin ilki olmak istiyorum bu yüzden ama beni hatırlasın sadecebsbzhz
Sen aklıyla kalbine bir kez girersen başkasında beklentiye girmez zaten
Akik ve kalbe nasıl girilir
Ya da biri benim akıl ve kalbime nasıl girebilir
Yaz anlatırım müsait olunca