Arkadaşlar ben 18 yaşındayım ve 14 yaşında hoşlandığım kişiyi hala düşünüyorum bazen bu anormal mi?

Yani takildim kaldım mi noldu anlamadım bu işi

Güncellemeler
+1 yıl
14 yaşındayken hoşlandığım kişi yani baya zaman oldu amaaaa
Arkadaşlar ben 18 yaşındayım ve 14 yaşında hoşlandığım kişiyi hala düşünüyorum bazen bu anormal mi?
Cevapla