Aynı anda "adrenalin, serotonin, oxtocin, dopamin ve vassopresin" hormonları salgılarsanız bir ayıya bile aşık olabilirsiniz. Ben demiyorum bilim insanları diyor. 🥳

Aynı anda "adrenalin, serotonin, oxtocin, dopamin ve vassopresin" hormonları salgılarsanız bir ayıya bile aşık olabilirsiniz. Ben demiyorum bilim insanları diyor. 🥳

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Bu beş hormon başımıza belayı açıyor demek ki. Aynı anda salgılamamak çözüm olarak görünüyor. Aşık olmakta zorlanıyor oluşumu bilimsel olarak da açıklayabildim nihayet. ⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
İki kadına aşık olduğumu fark ettim. 12 yıl önce muazzam bir aşk hikayesi yaşamıştım. Bir daha öylesi bir sevdaya tutulacağımı hiç bilmezdim. Ama hayat isterse bunu yaşatıyor insana yeniden.
Cevap
29Cevap
Aşkın formülü: Mutlak tutku, çokça aşksal vurgu, tensel dokunuş, ruhsal ikizlik, karşılıklı empati, yakından sempati, sevgi seli, komedi yeli
Hiç aşık olmadım aşka inanmıyorum
Aşık olmadım da ayıdan hoşlanmışlığım var. Kızın birine kız arkadaşıma yani güzel romantik bi paket hazırladım verdim. Eve gitti. Dedim naptın eniştem evdeydi aldı yedi dedi. Bunlara ayı demek bile ayıya hakaret. Dava açmazsalar iyi 😃
Aşkın formülü var yakışıklı olman gerek erkek için BMW arabası şart olmazsa olmaz lüks villa her gün kafelerde kahve içerken stroy atmak.
Kadınlar için formül zengin ve yakışıklı olsun.
Valla benim hatun ay parçası mübarek. Aşık olursak aya oluruz ama ben harbi ayıyım jdjsjjs sanırım o bu formülü çözerse ayıya aşık olcak 😂
ahah :D bilim insanları kısaca diyor ki artık insan gibi insan kalmadı ve aşık olamayacaksınız o yüzden ayılara yönelin ahsh
Biz köprü geçene kadar ayıya dayı deriz formül o ara devreye girerse yandık. O köprüyü geçemez sınıfta kaldık olur udjd
Ahahahaj zaten ayılara aşık oluyoruz ki formüle gerek yok 🤣
Hayatıma giren son ayı hepsini solladı tebrik ederim kendisini
iyi formüle benziyor ama bu hormonları salgılatmak için ne yapmak gerekir ki? 🤔
Nerden bulacazda salgılıyacaz bunları. Bende bi serotonin var şu an.
Ben bir kişiye aşık oldum ama o da ayı değildi :)
ayımı. kızlar genelde tercihlerini iyi insanlar varken öküzlerden yana kullanıyor
Ben diyorum bu bilim insanları da iyice şaşırdı diye sjsjsj
🤣🤣 biz kızlar zaten ayılara aşık olduğumuzu sanıp sonra gerçeğe uyanıyoruz bizim için sorun yok
Libidonun hayvani bir şey olduğu da bir kez daha ispatlanmış oldu
Denize , gökyüzüne, Uçmaya , dalmaya, yüzmeye, kitesurfe, Kaykaya, izlemeye, yıldızlara aşığım
Bilmem yaşım geçtikçe sanki aşık olmamış gibi hissediyorum
Hic bi ayiya asik olmadim aska inanmam cunki gõrseldeki hoş ama😊👍
Salgılayım mı Oksitosin, aşık aşık ediyim mi ayıya, midende kelebekler uçuşsun mu hı 😂
Bu zamanda ayıya aşık olmak insana aşık olmaktan daha iyidir
Kızlar genelde zaten ayıları tercih etme eğiliminde insan olarak şansımız düşük 🤷♂️
Aşkın kimyasal bir tepkime olduğunu düşünmüşümdür zaten hep. Çok da haksız sayılmam demek…
Ayıyı bilmemde öküze aşık olduğum olmuştur sjsjs
Ben bir öküze aşık oldum, o da sayılır mı?
Sesli güldüm 🤣 nasıl bir förmül bu
Bu zamana kadar aşık olunan birey sayısı: 0
yoo olmuyorlar formül yanlış demek ki.
Hiç aşık olmadım.
Bu Rusların ayı sevdası ne anlamadım ki
O ışık var bizde
Hayatımıza girenlerin zaten ayıdan farkı yoktu
Şimdi bu kadın aşık mı olmuş buna
Zaten aşık olduklarımız da ayıdan hallice
1 ayıya aşığım
Ayı seviyoruz zaten daha insanını bulamadik
Waww 😀 bir ayıya bile mi
Aşk sevgi mutluluk arzu bende başka bir şey.
Aşkın formülü: ilgisiz kalınca
Ayıya aşık olunabileceğini zannetmiyorum
Bella vardı disneyde o olmamış mıydı zaten? soyu devam ettiren tek kız.
Ay ben ayıya aşık olmaktan korkarım😨
Erkekleri bitirdiniz şimdi ayıyamı sıra geldi 😂🤣
Ayı bile pahalı alışverişinize egonuza dayanamaz kaçar dağda evine gider 😅😄
Ayılar bundan memnun olacaktir
🤣başka ülkede yasayamam
Hayir tabkde
Şükürler olsun sıfır
Hiç aşik olmadim
Sen de bunu yedin
oldum maalesef
Kimseye aşık olmadım
Hiç kimse
Saymakla bitmez ki 😂😅🤣
Aradığımız aşk mı
Yaşanmadı değil 😄
Ben olmuştum zaten
Nasıl yapıcaz onu karşı taraf için 😅
Hiç olmadım doğru kişiyi bekliyorum
Midem bulandı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?