1 senelik iliskiden sonra hemen baska iliskiye girer misiniz?

1 sene beraberdik, o benden ayrildi, bunalmis. 1 ay icinde hayatini yasadi, kizlar ekledi, bulustu falan filan, sonra beni aramaya basladi, ben engelledim bilinmeyen numaralardan aradi bu sefer, sonra is yerime geldi, ben arabayla gidiyordum, arka camdan bi baktim o, sonra yanima geldi arabasiyla, hic bakmadim, hemen telefonla konustum, 3 gün sonra bi baktim, sevgili yapmis, bu sevgilide sanirim eski sevgilisi, bununla birlikte olduktan sonra annesi yazdi, engellemistin, neden engeli kaldirdin sonra niye yine engelledin, "eski sevgilimin ismi" soruyor yazdi, ben anlamis degilim, 1 sene iliskiden hemen sonra nasil hemen sevgili yapar, eski sevgilisi sanirim ama yinede, neden onunla birlikte olmadan 3 gün önce benim ayagima geliyor, beni mi hic sevmedi de ona gitti, yoksa beni unutmak icin mi ona gitti tekrar?

1 senelik iliskiden sonra hemen baska iliskiye girer misiniz?
Cevapla