Buluşucaktik kendisiyle hatta evimin yakininda calisiyor beni 2 dakika da olsa camda gormek isteyen kişiydi neyse bulusucaktik ve bulustukta 20 dakika kaldim yaninda ve dedimki kısa kalicam annem 20 dakika izin verdi oda sasirfi ailemin bilmesine brndr dedim evden cikiyorum diyip yalan soyliyememki ailemden birseyde saklamam aşik oldugum zaman babamla bile paylasir ablam yani tedirgin olacagin durum yok dedim. Cunku ya gorurse baban diyip duruyordu rahatlasin diye oyle soyledim ki soylediklerimde gercekti. Sonra soguk oldu bulusmada gayet iyiydik sonrasi ne olduysa oldu ve sordugumda beni duragan bulmus o daha hareketliymis
Ama ennnn basindan soylemistim ciddiyetsiz bir iliski icinde yer almak istemedigimi ve bitirmek istedigimde de bunu bilmesine rağmen o bitirmemisti. Bulusmadan bir gun onceside telefonda soyle konusma gecmisti aramizda. Eee sen evlilik dusunuyor musun diye sormustu bende evet demistim oda kiminle benimle mi diye sorup, gülmüştü. Bende onu zaman gosterir dedim ve sonra ona ben sordum kısmet dedi. Bulustuk sonrasi malum ve o bulusmak istedi ve numaramida bir sekilde aldı
Hm nedenki yani gizli saklı ailesinden is karistiran kizlar gibimi olsaydı.. asil itici o tarz kizlar degil mi? Ve ailemede demedim damadinizla bulusmaya gidiyorum diye
Ben zaten artjk yazmam benjm icin bitti sadece sabahlari goruyorum ve benj guzel sevebilecegine inanmistim yarim kalmislik hissi biraz uzuyor beni yoksa hayatinda olmami isteyen cok kisi var ben o cok kisiye bakmiyordum benj gercekten sevebilecek kisilere bakiyordum bulamiyordum bu kisi asiri inandirmisti. Kalbim ufak bir çıt etmedi degil
Birsey yapmadimki sadece buluşucaktik evimin yakininda calisiyor beni 2 dakikada olsa camda gormek isteyen kişiydi neyse bulusucaktik bulustukta 20 dakika kaldim yaninda ve dedimki kısa kalicam annem 20 dakika izin verdi oda sasirfi ailemin bilmesine brndr dedim evden cikiyorum diyip yalan soyliyememki ailemden birseyde saklamam aşik oldugum zaman babamla bile paylasir ablam yani tedirgin olacagin durum yok dedim. Cunku ya gorurse baban diyip duruyordu rahatlasin diye oyle soyledim ki soylediklerimde gercekti. Sonra soguk oldu bulusmada gayet iyiydik sonrasi ne olduysa oldu ve sordugumda beni duragan bulmus o daha hareketliymis
Konu çözüldü demekki seni günü birlik ihtiyaçlarını karşılamak içinmiş sende ailem falan biliyor deyince bütün emelleri suya düştü:) bundan başka bişey arama
Ama ennnn basindan soylemistim ciddiyetsiz bir iliski icinde yer almak istemedigimk bitirmek istedigimde de o bitirmemisti ona ragmen. Bulusmadan bir gun onceside telefonda soyle konusma gecmisti aramizda. Eee sen evlilil dusunuyor musun diye sormustu bende evet demisti oda kiminle benimle mi diye sorup, gülmüştü sonra brn sordum kısmet dedi. Bulustuk sonrasi malum ve o bulusmak istedi ve numaramida bir sekilde aldı
Geri dönme ihtimali hiç yok mu? Arada karsilasiyoruz bir sey yasanmamis gibi kisa sohbet ediyorum ve hayatima devam ediyorum oda eglendigimi felan goruyor.
Önüne bak bu yaşıma kadar hiç bırakılmadım hep bırakan ben oldum kimse için değmez salla gitsin kimse benden değerli değildir sende öyle düşün yaşantına bak hayat zaten kısa kendin için harca başkası için değil
Yav ne üzüleceksin ben bıraktıklarımın ağlamasını görünce iyice tiksiniyordum nasılda acizmiş bu diye hatta nasihat bile verdiklerim oldu platonik aşktır zamanla unutursun beni diye demişimdir sonradan dönüş yapıp teşekkür edenlerde oldu haklıymışsın diye onun için değmez özellikle bizim ülkede aşkmış sevgiymiş hepsi yalan her şey duygusalliga bakıyor 💵
Aslında o acizlik değil yani tabikide insan gitmesi gerektigi zamanı bilmeli hala kalmaktan israr ediyorsan o zaman aciz ve gurursuz oluyorsun kendine saygini yitiriyorsun. Bu kiside kalma gibi israrım olmadi ben sadece nedenlere takildim ve her sey hizli gelistigi icin, kafamda soru isaretleri biraktigi icin hakli olarak kendimide onuda sorgulamaya basladim. Sonra barismak istedim konustuk arkadas olurum dedi felan sebebinide acikladi artik benim icin orada bitti yani artik kalmak icin bir sebebimde yoktu cabada gostermem artik. Her yerden sildim arada işte merak ediyorum bazi seyleri onlarida buraya soruyorum.
Doğru karar vermişsin zaten burası Güzin ablanın yeri takılır kafanı dağıtırsın merak ettiğin şeylerle dediğim gibi kendin için yaşa hayatı kimse için değmez ama gençsin ilerde düzgün birisi elbet çıkar ama ben hep şüpheyle bakıyorum insanlara güven vermiyorlar artık toplumumuz çok değişti Allah sonumuzu hayırlı getirir inşallah
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kız yanında gaz çıkarmış olabilir :) bir sürü ihtimal var
Oyle bir ihtimal yok :)
ihtimalleri söylemelisin o zaman :)
Buluşucaktik kendisiyle hatta evimin yakininda calisiyor beni 2 dakika da olsa camda gormek isteyen kişiydi neyse bulusucaktik ve bulustukta 20 dakika kaldim yaninda ve dedimki kısa kalicam annem 20 dakika izin verdi oda sasirfi ailemin bilmesine brndr dedim evden cikiyorum diyip yalan soyliyememki ailemden birseyde saklamam aşik oldugum zaman babamla bile paylasir ablam yani tedirgin olacagin durum yok dedim. Cunku ya gorurse baban diyip duruyordu rahatlasin diye oyle soyledim ki soylediklerimde gercekti. Sonra soguk oldu bulusmada gayet iyiydik sonrasi ne olduysa oldu ve sordugumda beni duragan bulmus o daha hareketliymis
:) o takılmalık biri istiyor. ailen biliyorsa iş ciddiye dönebilir diye kaçmış. onu kafesleyip evlenmeye doğru götürmenden korkmuş :)
😂😂😂😂😂 hiç gulecegim yoktu şu modumda😃😃
Gül tabi :) çişli korkak için üzülmeye değmez
Ama ennnn basindan soylemistim ciddiyetsiz bir iliski icinde yer almak istemedigimi ve bitirmek istedigimde de bunu bilmesine rağmen o bitirmemisti. Bulusmadan bir gun onceside telefonda soyle konusma gecmisti aramizda. Eee sen evlilik dusunuyor musun diye sormustu bende evet demistim oda kiminle benimle mi diye sorup, gülmüştü. Bende onu zaman gosterir dedim ve sonra ona ben sordum kısmet dedi. Bulustuk sonrasi malum ve o bulusmak istedi ve numaramida bir sekilde aldı
Ailenin biliyor olması onu korkutmuştur. Ciddiyet vs konuşmaları önemsenmez de annem biliyor diyince :)
Hm nedenki yani gizli saklı ailesinden is karistiran kizlar gibimi olsaydı.. asil itici o tarz kizlar degil mi? Ve ailemede demedim damadinizla bulusmaya gidiyorum diye
:) o nun istediği ailesinden gizli öpüşen sevişen biriydi demekki. amaan boş ver. iyi olmuş.
Ben zaten artjk yazmam benjm icin bitti sadece sabahlari goruyorum ve benj guzel sevebilecegine inanmistim yarim kalmislik hissi biraz uzuyor beni yoksa hayatinda olmami isteyen cok kisi var ben o cok kisiye bakmiyordum benj gercekten sevebilecek kisilere bakiyordum bulamiyordum bu kisi asiri inandirmisti. Kalbim ufak bir çıt etmedi degil
ufak çıt çabuk geçer üzülme. sen gene pencereden tebessüm ederek bakmaya devam et
Oyle yapiyorum her zaman gulumsemeyi eksik etmiyorum yuzumde. :)
Birde sesini minik kedi yavrusu miyavlaması kıvamına getir
Sesimi duyan yok ki 😀😀
camdan bağır sende :)
Yanlış yapmıştır ya da hatasını görmüştür bundan bana eş olmaz diyerek gitmiştir
Aksine ciddi iliski insani degilse karsisindakini ciddi iliski insani oldugu icin gitmis olamaz mi
Ciddi düşünen sensin bunu ona karşı ısrar ettiysen gitmiştir insanda şüphe uyandırıyor böyle kadınlar
Israt etmedimki neden suphe uyandiriyor :)
Naptın peki
Birsey yapmadimki sadece buluşucaktik evimin yakininda calisiyor beni 2 dakikada olsa camda gormek isteyen kişiydi neyse bulusucaktik bulustukta 20 dakika kaldim yaninda ve dedimki kısa kalicam annem 20 dakika izin verdi oda sasirfi ailemin bilmesine brndr dedim evden cikiyorum diyip yalan soyliyememki ailemden birseyde saklamam aşik oldugum zaman babamla bile paylasir ablam yani tedirgin olacagin durum yok dedim. Cunku ya gorurse baban diyip duruyordu rahatlasin diye oyle soyledim ki soylediklerimde gercekti. Sonra soguk oldu bulusmada gayet iyiydik sonrasi ne olduysa oldu ve sordugumda beni duragan bulmus o daha hareketliymis
Konu çözüldü demekki seni günü birlik ihtiyaçlarını karşılamak içinmiş sende ailem falan biliyor deyince bütün emelleri suya düştü:) bundan başka bişey arama
Ama ennnn basindan soylemistim ciddiyetsiz bir iliski icinde yer almak istemedigimk bitirmek istedigimde de o bitirmemisti ona ragmen. Bulusmadan bir gun onceside telefonda soyle konusma gecmisti aramizda. Eee sen evlilil dusunuyor musun diye sormustu bende evet demisti oda kiminle benimle mi diye sorup, gülmüştü sonra brn sordum kısmet dedi. Bulustuk sonrasi malum ve o bulusmak istedi ve numaramida bir sekilde aldı
Sonuç yalnızlardasın :)
Geri dönme ihtimali hiç yok mu? Arada karsilasiyoruz bir sey yasanmamis gibi kisa sohbet ediyorum ve hayatima devam ediyorum oda eglendigimi felan goruyor.
Önüne bak bu yaşıma kadar hiç bırakılmadım hep bırakan ben oldum kimse için değmez salla gitsin kimse benden değerli değildir sende öyle düşün yaşantına bak hayat zaten kısa kendin için harca başkası için değil
Oyle yapiyorum aslında ama sabah onu gorunce bir uzulmuyor degilim. Yarim kaldik hissi var icimde o birazda uzuyor.
Yav ne üzüleceksin ben bıraktıklarımın ağlamasını görünce iyice tiksiniyordum nasılda acizmiş bu diye hatta nasihat bile verdiklerim oldu platonik aşktır zamanla unutursun beni diye demişimdir sonradan dönüş yapıp teşekkür edenlerde oldu haklıymışsın diye onun için değmez özellikle bizim ülkede aşkmış sevgiymiş hepsi yalan her şey duygusalliga bakıyor 💵
Aslında o acizlik değil yani tabikide insan gitmesi gerektigi zamanı bilmeli hala kalmaktan israr ediyorsan o zaman aciz ve gurursuz oluyorsun kendine saygini yitiriyorsun. Bu kiside kalma gibi israrım olmadi ben sadece nedenlere takildim ve her sey hizli gelistigi icin, kafamda soru isaretleri biraktigi icin hakli olarak kendimide onuda sorgulamaya basladim. Sonra barismak istedim konustuk arkadas olurum dedi felan sebebinide acikladi artik benim icin orada bitti yani artik kalmak icin bir sebebimde yoktu cabada gostermem artik. Her yerden sildim arada işte merak ediyorum bazi seyleri onlarida buraya soruyorum.
Doğru karar vermişsin zaten burası Güzin ablanın yeri takılır kafanı dağıtırsın merak ettiğin şeylerle dediğim gibi kendin için yaşa hayatı kimse için değmez ama gençsin ilerde düzgün birisi elbet çıkar ama ben hep şüpheyle bakıyorum insanlara güven vermiyorlar artık toplumumuz çok değişti Allah sonumuzu hayırlı getirir inşallah
Benide korkutuyor bu durum dediginiz gibi güven yok her sey menfaat iliskisine donmus. Amin insallah. Cok tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin :)
Rica ederim hayatta başarılar sana ;)
Kadının hatasını bulmuştur
Kendine veya ona güveni kalmamıştır
Hatasi olmadiysa
Neye göre kime göre
Umduğunu bulamadığı için
Nude atmamıştır
Hoşlandığından uzaklaşmazz
Uzaklasiyorsa
Karşılık almıyodur
Bilemeyiz :D
Soğuma
Utanıyordur