Yine kaldimmm yalnizz ne yapayim biktim bu yalnizlikdan?

Flörtleşmeye deniyorum biri diğerinden daha beter cikiyor biktim usandim artik... yalnizlik cok zor.

Yine kaldimmm yalnizz ne yapayim biktim bu yalnizlikdan?
Cevapla