Yani cirkin bulsa anlaminda napardiniz etiklenir miydiniz
Bu kiz yanina yakismiyor, cirkin
Laflarindan..
Yani cirkin bulsa anlaminda napardiniz etiklenir miydiniz
Bu kiz yanina yakismiyor, cirkin
Laflarindan..
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
kimin ne dediğini umursamam. bir kere güzellik göreceli bir kavramdır ve asıl önemlisi biz sevgilimle karşılıklı olarak birbirimizi seviyor güveniyor anlaşıyor ve mutlu oluyorsak kimin ne dediğinin ne düşündüğünün hiç önemi yok
Etrafımdaki insanları dinleyecek olsam benim yerime onlar yaşasın derdim. Hayat benim hayatım, sevdiğim insan bana güzel geliyorsa bitmiştir. Öyle insanları pek takmam
Peki kendini baya yakiskli görmez miydin
Biri öyle dese gıcık olrum herhalde sanane, benim manitam ama eğer bu kzii seviyorsam yaparım bu tepkiyi
Peki 1 degil bi kac kisi dese hatta yakinlarin
biz kızlar kadar çevreden etkilenmiyoruz
Yani bilmiyorm erkekler cok güzellige önem veriyor diye
Seversen cok da önemli olmuyor
Yakışıp yakışmadığını ben sormuş muyum?
umrumdışı, herkes kendine baksın derim.. ok yaydan çıkar..
Sen ona benim gözümle baksan boyle demezsin derdim.
Sonra herkes senin gözünle bakiyor asik oluyormus 🤪🤪
O benim olduktan sonra diğerleri aşık olsa ne olur 😅
😀 iyimis
Aslında çok güzel ve yakışıklı olması da sıkıntı bence.
Neden
Birileri sürekli ilgi duyacak her insan melek değil bu hayatta. Velevki senle bir gün kötü bir şekilde tartıştı boşluğuna denk geldi nefsine yenik düştü aldatabilir.
Ama onu cirkin de yapar
Cirkinin olasılığı daha düşük en azından
Yani bakan olmaz diye belki ama cirkine biri yüz verse koşabilir bu yüzden eger uckuruna düskün bi yaratiksa
O da doğru
Aslinda erkekler cok tipe önem veriyor diye merak ettim bu soruyu,
Ben kendi adıma soyluyum tip %25 falandır sonradan tanıyıp sevdiğim bir kız da oldu (1.5 sene sonra aşık oldum ona). Taş gibi mavi gözlü beyaz tenli bir kızla da konuşup buluştum herkesin çok güzel tatlı dediği kız ama fikirlerimiz uyuşmadı kıza direk yol verdim. Bu arada ilki de güzel olmamasina rağmen beni kabul etmedi bu da ilginç o da bana karşı bir şey hissetmemis çok komik gerçekten
Onlarin ne haddine awk
Onlar da ama en yakinin
Ayni sey gecerli
Ben beğendiysem kimseye kulak asmam
Ama hic mi etkili gelmiyor bu laflar
Bana gelmez
Kimse laf edemez bana
Brn kabul ettikten sonra dünya vız gelir
Ben mutluyum sizene awk derim
Ailen dese
Sana ne mk derim
Herkes küfür etmis
Normal
Hayır.
Ben yakıştırıyorum 😀
Adam olan etkilenmez
kime ne ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?