Kızın yanında birisi var ama henüz sevgili değiller. Buna rağmen gidip kızla konuşmalı miyim?

Beğendiğim bir kız var ve bugün yanında birisini gördüm. Sevgili değiller fakat lavuğun niyeti belli. Şansımı deneyeyim mi yoksa kendi haline mi birakayim? İlk defa böyle bir durum ile karşılaşıyorum. Kızın vereceği tepkiyi tahmin edemediğim için size sormak istedim.
Kızın yanında birisi var ama henüz sevgili değiller. Buna rağmen gidip kızla konuşmalı miyim?
Cevapla