Sonrada saygısız davranıyorlar konuşmayı kesiyor 1 hafta sonra tekrar geliyorlar yani manyak mısınız siz anlamıyorum ki üzülüyorum böyle olunca bana denk gelenler mi anormal veya hepsi mi böyle
Nerde hata yapıyorum nasıl bir sınır çizmem gerekiyor benim illa trip mi atalım egolu mu davranalım kendimi ulaşılması imkansız bir şey gibi mi göstermeliyim yani rol mu yapmalıyım? Ne istiyorsunuz siz erkekler anlamıyorum çünkü?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Adama ben lezbiyenim ona göre de. Önceden bir kızla dudak dudağa öpüş. Foto çektir. Bunu da delil olarak gösterip aha delili dersin
Komik mi şimdi
Tek çare bu. Ya da fotoshop yaptır
Ne alaka ya
Erkeklere de ilgim var benim
Hayır öyle zannetsin diye la
Ayy neyse..
Neyse laaaa
ısrarcı tipleri hiç sevmem bas engeli
Normal birini bulmak zor ama
Nasıl bulucam ben o sana gelir diyorlar ama bana denk gelenler hep anormaller oluyor
hak etmeyecek insanlara hak etmediği değerleri verip o mutlulukları yaşatmana gerek yok hiç bir şey için zorunlu değilsin kimseye ihtiyacın yok kuzum ben senle ilgilenirim :D yolla bana sen
Erkekler erkek gibidir
Böyle mi erkek olunuyor peki
Evet baska turlu erkek olunmaz
Tuhafsınız cidden
Yok erkegiz
Niye kafayı takıyon ki
İlişkim olsun istiyorum ama hep böyle tiplere denk geliyorum
Olur merak etme her şey zamanla
Bende böyle tiplere denk geldim oluyor güvenilir kız yok
Deniyorum ama bulamıyorum kendime göre birini
Hmm anladım belki de acele ediyon
Denedim bende çıkan doğru dürüst değil ki
Nerde hata yapıyor olabilirim ben
Güvenden veya yüz verme den
Önce tanıyıp ondan sonra adım adım ilerlicen
Nasıl mesela gidip gezip biryerlerde kahve içmek gibi mi? Bunu daha önce hiç yaşamadım genelde dersle giriyorlar konuya öyle başlıyor ya da burdan konuştuğum kişiler aynı şekilde
Bi görüşelim diyor sonra erteliyor bilmem neler falan filan ne yaptığı belli olmuyor ki
Bazıları da hemen buluşmak istiyor
Hmm anladım öncelikle konuşmak ve tanımak sonra detaylı konuşmak ve buluşma kısaca Kademe kademe
Hemen konuya girilir ve buluşma gibi çabuk konusu olursa çabuk biter ben biraz tanır ondan sonra adımlarım kıza
Biri vardı öyle her şey iyiydi eksi kızları anlatması hariç yani abartarak değilde normal şekilde anlatıyordu ben sanırım sınır çizmei bilmiyorum gerektiği yerde
Yardımcı olurum bu konuda
Araya mesafe katetcen
Öncelikle daha önce konuşup sonrakiyle iyi olacağı nereden malum ki? Burası işte güven kaybi eski konuyu acmiyacaksin bir kızla konuşuyorsan eskiki kızlar mesela konuya dahil olmicak
Yani işte ben begenilen bir adamim imaji icin
Nasıl?
İlk normal konuşuyoruz ben biraz soğuk davraninca işin içine ciktigi kızlar giriyor sevgilisi vs
Neyse...
Aklınca onları üstün tuttuğu oluyor... Bye
Sen neden şimdi böyle davraniyorsun
Nasıl davranıyorum?
Konuştuğun var sadece fikir yürüttüm başka napim ki?
Neyse... bye.. falan bunu diyordum
Hmm yani sadece görüş paylaştim senin sohbetin saracagini bilmiyorum ki yazabilirsin
Aklıma gelmeyince öyle dedim daha ne yazım ki?
Yok gerek yok belki ani sinirden yazmisim ben de öyle pardon
Önemli değil
👍👍
Kacan kovalanir
Ama yani eskide kaldı bence bu şeyler
Ok
Çok giciksiniz varya