Erkekler neden böyle? biraz konuşuyorsun her şey güzel mutlusun sonrasında ısrar ediyorlar istemediğin birşeye?

Sonrada saygısız davranıyorlar konuşmayı kesiyor 1 hafta sonra tekrar geliyorlar yani manyak mısınız siz anlamıyorum ki üzülüyorum böyle olunca bana denk gelenler mi anormal veya hepsi mi böyle

Nerde hata yapıyorum nasıl bir sınır çizmem gerekiyor benim illa trip mi atalım egolu mu davranalım kendimi ulaşılması imkansız bir şey gibi mi göstermeliyim yani rol mu yapmalıyım? Ne istiyorsunuz siz erkekler anlamıyorum çünkü?

Erkekler neden böyle? biraz konuşuyorsun her şey güzel mutlusun sonrasında ısrar ediyorlar istemediğin birşeye?
Cevapla