
En kötü gününüzde size destek olan sizi güldürmek için çok çaba göstereniniz var mı?
İyi ki var böyle insanlar.

En kötü gününüzde size destek olan sizi güldürmek için çok çaba göstereniniz var mı?
İyi ki var böyle insanlar.
Evet var. Çok zor zamanlardan geçiyorum ve hayatim boyunca çok iyi arkadaşlar dostlar biriktirmişim etrafımda pervaneler hep yanımda olmaya çalışıyorlar.
iyi ki onlar benim.
Allah var gam yok ben varsam da mutsuzluk yok kimseye ihtiyaç yok yani anlıycan :) mutluluğu ya da huzuru bir başkasına endeksleyecek kadar aptal olmamak lazım...
Cevap
16Cevap
Maalesef kimse yok
Benimde oluyor. Ama onları da sıkmak istemiyorum. Seyhan barajına gidip yürüyüş yapıyorum
Evet var. Canını yediğim bırakmıyor kötü olayım. İlla iyi olacağım :)
Evet hissediyorum var
Nerdeee hep biz mutlu ettik başkalarını hiç bizi mutlu eden göremedik daha
maalesef çok mutlu etmeye çalıştık ama edenimiz olmadı hiç
Var takip ettiklerim
1 tane can dostum var gerisi yalan
Var evet.. Keyifli günler..
Yaşadığım sorunları duşa yansıtmam
Yok. En kötü günüm de yok
Bir kaç dostum var..
dahada kötü eden kişiler var
Evet kız kardeşim ve annem
Evet var güzel bir duygu
Var şükür
Sadice bir garip anam var
Yok.
Hayır yok
Var evet
sanrm yok
Hayır yok.
evet
Var evet
Hayır
Kötü günüm yok
Hayır
Adanalimisin
Ne arar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?