Birisiyle sevgili olduk ve yaklasik 5 ay oluyor.
2 ay once ayrilmistik cunku bana uygun birisi olmadigini fark etim, ve hiç sevmedigim çoçuk gibi hareketleri var. Ayrildigimiz 2 ayin içinde surekli mesaj ve aramalar (hiç cvp falan vermedigim halde) Belliydi ki ayriligimizi hiç iyi yasamadi, ve canina kiyacakti. Ailesinden duydum, çunku onlar beni aradilar, ve gerçekten hastanede gordum onu. Yani soyleseydi inanmazdim ama kendi gozlerimden gordum. Yani ben ona sebeb olacaktim.. Benim vicdanim kaldiramazdi gerçekten omur boyu vicdan azabiyla yasardim...
Simdi ise... zorla kaliyorum onunla ama inanin çok zor... daha hiç sevmiyorum, sadece dost olarak veya arkadas olarak goruyorum onu. Kotu biriside degil ama olmuyor. Oda sevmedigimi biliyor bence ama kendini kandiriyor iste...
Bana yardim edebilir misiniz lütfen..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer