Erkeklerin eşlerini kıskanıp kısıtlamasına hak veriyorum siz ne düşünüyorsunuz?

Eskiden evlenince eşim beni kıskanmasın gittiğim yerlere karışmasın diye düşünürdüm ama şimdi tam tersi devir o kadar kötü ki etraf sapık kaynıyor cikarsamda eşimle çıkarım dışarı siz ne düşünüyorsunuz

Erkeklerin eşlerini kıskanıp kısıtlamasına hak veriyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla