Ayrılığımizin üstünden 6 ay geçti ama ben onu unutamadim ne yapmam lazım?

2 yıllık ilişkiyi sıkıldım bunaldim istemiyorum diyerek bitirdi ben hep dönmesini bekledim hep karşılaşırız diye onun geçeceği sokaklarda bekledim bugün askere gitti ne bi veda ne bi söz söyledi benim icimdeki umut ne olursa olsun devam ediyor dönecek diye umut ediyorum bu aptallık mi ve nasıl çıkarıp atabilirim onu aklimdan

Ayrılığımizin üstünden 6 ay geçti ama ben onu unutamadim ne yapmam lazım?
Cevapla