Kocam bana karşı iyi bir insan olmasına rağmen ablamla annem bir türlü sevmiyor. İnsanlar neden böyle negatif?

Yaşça benden büyük ve tipini sevmedikleri için beni ona hiç bir zaman yakıştırmadılar. Ne zaman onlara gitsem kocam hakkında kötü konuşuyorlar. Hep ağlayarak evime dönüyorum. Bundan kocamın haberi bile yok öğrense çok üzülür.
O kadar iyi bir insan bana o kadar kıymet veriyor ki anlatamam. İyi ki evlenmişim diyorum. Babam yok gerektiginde hem baba gibi hem eş gibi dost arkadaş gibi davranıyor.
Kafamı göğsüne koyunca tüm dertlerimi unutuyorum.
Çok seviyorum. Ama onun hakkında söylenen negatif şeyler canımı sıkıyor
Kocam bana karşı iyi bir insan olmasına rağmen ablamla annem bir türlü sevmiyor. İnsanlar neden böyle negatif?
Cevapla