Herkes bu kadar yalnız hissediyorken neden kimse birbirini bulamıyor?

herkeste yalnızlık duygusu herkes birseylerden sikayetci neden karsima dogru insan cikmiyor diye ama ciksada cikanada inancimiz kalmadi belkide bu kadar insan yalniz hissediyorken neden birbirimizi bulamıyoruz? Çok garip değilmi

Herkes bu kadar yalnız hissediyorken neden kimse birbirini bulamıyor?
Cevapla