Araştırmalara göre en mutlu çiftler, erkeğin kadına itaat ettiği ilişkiler olarak öne çıkıyor. Ama Türkiyede durum epey farklı. Türk kızları genelde sert mizaçlı, baskıcı, müdahaleci erkekleri çok sevdiğini söylüyor :D Bu, neden oluyor?

Araştırmalara göre en mutlu çiftler, erkeğin kadına itaat ettiği ilişkiler olarak öne çıkıyor. Ama Türkiyede durum epey farklı. Türk kızları genelde sert mizaçlı, baskıcı, müdahaleci erkekleri çok sevdiğini söylüyor :D Bu, neden oluyor?

İyi ve mutlu ilişkinin sırrı, seni erkek olarak görmesini sağlayacak boy, yaş, statü gibi şartları yerine getirip, kadına köle olmak değildir delikanlı. Kadın doğası bu şekilde çalışmaz, daima yöneten, kendinden üstün erkek sever. O yüzden şirketin üst düzey müdürü yerine hiçbiri çaycısına aşık olmaz, 1.40 boyundaki kendinden kısa adamlara ilgi duymaz. Bakış açını değiştir
Cevap
1Cevap
Hanımcı olmak bu görsel değil.
Benim idealimdeki hanımcılık bu :D
Üzerler senini yiğido
Evet hep demişimdir benim sadakatimi hak etmiyorlar diye :D
Kesin öyledir aksi olacak değil ya nxfjdk
Şekerpare bir anda kaynanadiline dönüştü
Ben sevmiyorum. Herkes aynı değil
Hayır, sen de maço seviyorsun
happy wife happy life motto bu olmalı
bir de half life var.
ben onu bilmem :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?