Olgunlaşmak derken sen psikolojik sormuşsun. Ben fizyolojik cevapladım. Yüzeysel ne diyorum yarım saattir. Karakter insana özgüdür. Herkes aynı şekilde olgunlaşamıyor maalesef. Ona diyecek lafım yok.
Bu skala çok genel bilmem farkında mısın? 25 yaşında menapoza giren insanlar var. Keza topluma ve ırka göre de değişen bir şey bilmem farkında mısın? Araştırmaların yapıldığı yerleri bu yüzden referans olarak yazarız. Ah ah. Ne geliyorsa çok bildiğini sananlardan geliyor :D
Biraz egonun değil doğruların peşinden git tıp okudun diye her şeyin en doğrusunu bildiğin sanrısı doğru değil. Söylediğim şey doğru bir bilgi sen ne dersen de
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bir tık. Östrojen salgısı artacak falan. Bir tık hormonlarla vücut olgunlaşmaya devam eder.
Yüzeysel
Olgunlaşmak derken sen psikolojik sormuşsun. Ben fizyolojik cevapladım. Yüzeysel ne diyorum yarım saattir. Karakter insana özgüdür. Herkes aynı şekilde olgunlaşamıyor maalesef. Ona diyecek lafım yok.
Hı iyi barii
Östrojen artar mı zaten yaşla birlikte artıyor kadınlarda normalde de
Kadınlarda yaşla birlikte azalır. Bilgin olsun. Hatta menapoz dediğimiz de bunun sonucu oluyor.
Yok artıyor bilgin olsuun 35-40’a kadar
Erkeklerin hep azalıyor
Hahahahahaha bilgim mi olsun? Olsun bakalım. Boşa okuduysam demek ki 6 sene... Doğrusundur sen.
Hlgkg bu bilimsel bir gerçek bunu öğretmemişler demek ki araştırabilirsin
Bu skala çok genel bilmem farkında mısın? 25 yaşında menapoza giren insanlar var. Keza topluma ve ırka göre de değişen bir şey bilmem farkında mısın? Araştırmaların yapıldığı yerleri bu yüzden referans olarak yazarız. Ah ah. Ne geliyorsa çok bildiğini sananlardan geliyor :D
Niye istisnaları konuşuyorsun ki sırf haklı çıkabilmek için
Bu istisnai bir durum değil ama tartışmaya ısrar etmeyeceğim. Nasıl biliyorsan öyle yap. Kendimi daha küçültemeyeceğim.
Biraz egonun değil doğruların peşinden git tıp okudun diye her şeyin en doğrusunu bildiğin sanrısı doğru değil.
Söylediğim şey doğru bir bilgi sen ne dersen de
Tamamen kişiye bağlı bişi
Hayir o sana bagli
Gözlemlerime göre evet
Yanlis gozlem
Olgunlasmak yasla olur
Düşününce evet bir sorumluluk hissi dedim
Bence yaşla da değil kişiye bağlı
Bana gerek kalmamis kendin sormus lendin cevaplamissin
Aynenn öyle
Zeki insan
:)
Piss :))))
🙂
Hayır
Niye
Bütün deliler doğurup olgunlaşırdı öyle olsa kimse ham kalmazdı
Çok yüzeysel konuşuyorsun
biraz agresifçe yazmışsın deli, ham diyerek kadınlara biraz düşmnsn sanırım ama doğru, düşünceleri olgunlaşır diye bir şey yok
Kadınlar umrumda değil
Hkgkısıı
Yapıyla alakalı senin yapında balık etli mi
Ne alaka
Ne demek ne alaka soru sormuşsun bende cevapladım o cevabın içinde bende soru sordum
Anladımm
Peki gögüslerin büyük mü
Komiksin
Neden kötü bir şey dedim arkadaşım
djjfk yo iyi
O zaman cevaplasana dediğim soruyu büyük mü küçük mü
Sen kapalı mısın
Hlg
Neden bana soğuk cevaplar veriyorsun sana en ufak kötü söz söylemedim
Ahah 🖐🏻
Sen benimle dalga mı geçiyorsun beni ekseneneee hele
Evet yazasım yok
Yazsana hele sende hayattan bıkmış gibisin herkesten her şeyden :D
İstek sen mi attın ben sana mesaj atamam ki xper birim
Geçtim
:)