Bu çocuk hakkında ne düşünüyorsunuz? Hoşlanan adam böyle mi yapar?

Şirkette bi cocuk var 3 ay önce tanıstık. İş yemeğinde üşüdüğümü düşünerek ceketini çıkardı, omuzlarıma örtmeye çalıştı. Yemekte arada bana bakıyordu, sonra benim olduğum masaya geldi, yanıma oturdu. O günden sonra arada mesaj atmaya başladı. Ev arıyordum, ben yardımcı olurum uzakta otursan da birlikte gider geliriz ben alırım seni vs dedi. Şirket şehir dışına yollicakti beni, tek başına gitme ben götürürüm seni dedi. Bir şey sormaktan çekinme bana vs diyor. “Ben bu şirkette olduğum sürece seni korurum “ dedi. Bir de senin ayrı güzelliğin var, yabancılara benzetiyorum seni “ dedi. Yanında olamasam da hep destek olmaya çalışırım, tlfnum açık bir daha olursa beni ara, korkma bir daha olmaz uyu dinlen dedi. Bugün de sabah bir şey dedim güldü, “sabah sabah yüzümü güldürdün “ dedi. Bugün de çok sinirliydi. Yurtdısına gidicem, cıkıcam burdan demeye başladı. Ben de dengesizsin be dedigin belli degil dedim. Niye ne oldu şimdi dedi. Bana yurtdısına gidip napıcaksın diyorsun ama kendin gidicem diyorsun dedim.
Bu çocuk hakkında ne düşünüyorsunuz? Hoşlanan adam böyle mi yapar?
Cevapla