Neden her erkek yanındaki kadının çok güzel olmasını ister?

Bunu kabul etmeyenler de var küçük bir kusurunu yüzüne vuran. Gördüğüm kısa uzun çirkin yakışıklı tüm erkekler yanındaki kadının çok güzel olmasını istiyor ve çok güzel degilse de pek iyi davranmiyorlar. Anlam veremiyorum yani dört dörtlük değilseniz nasıl bu kadar fazla şey isteyebiliyorsuniz

Neden her erkek yanındaki kadının çok güzel olmasını ister?
Cevapla