Utangaç ve çekingen birisi karşı cinsle nasıl iletişime geçer?

Okulumda (Sınıfımda) Bir kız var, kendisi ile konuşup tanımak istiyorum ama çok çekiniyorum özgüvenim SIFIR. Kız güzel de benim tipimi beğenmeme korkum var. Hayattaki tek eksiğim özgüven yalnızlık çektiriyor bana bu. İnternet üzerinden kimse ile etkileşime geçemedim. Geçtiğim insanla maksimum konuşuyoruz bir süre sonra davet ediyorum kendimi toparlayıp ama olmuyor... Genelde ya bakmaz, muhabbet sonlanır ya da çok uzak yaşıyordur. Bir öneri istiyorum başka bir şey değil...
Utangaç ve çekingen birisi karşı cinsle nasıl iletişime geçer?
Cevapla