Yolda tanımadığım birisi geldi tanışalımmı dedi tersledim sizce iyi mi yaptım?

Daha önceden hiç erkek arkadaşım olmadı çoçuk 24 yaşında mesleği var fizyoterapistmiş doğrumu değil mi bilemem ama çoçuk yakışıklıydı sonuçta sokakta görmüşüm pek güvenemiyorum oyuzden redettim numara mı istedi vermedim sizce iyi mi yaptım sonuçta yolun ortasında böyle bir teklif te bulunuyor ne kadar doğru düşünülebilinir ki bu kişi hakkında

Yolda tanımadığım birisi geldi tanışalımmı dedi tersledim sizce iyi mi yaptım?
Cevapla