Eski sevgilim gecenlerde fark ettim storylerini ben görünce siliyordu sonra Instagram not özelliğine ben neyse yazınca o da boş ver yazmıştı. Dün Benim doğum günümdü ama sanki bilinçli gibi doğum günümü kutlamadı. Ama kankalarinin doğum gününü gece 12 de kutlar yalaka. Sizce neden benimkini kutlamadı.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılNe gerek var ki ayrılmışım gitmişim zaten ya da o benden ayrılmış hayatımdan çıkmış gitmiş ne gerek var tekrar iletişime niye geçiyim onunla eski sevgiliden arkadaş olmaz ayrıca belki onun hayatında biri vardır ya da benim hayatımda da biri olabilir yanlış anlaşılma olmaz mı bence hiç gerek yok herkes kendi yolunda kendi yerinde sağ olsun bu kadar yani unutmak gerek yaşananları ne kadar da güzel şeyler yaşanmış dahi olsan geçmişte kalmıştır çünkü sonuçta unutup ileriye bakmak lazım geçmişte yaşamamak lazım yoksa kendime eziyet olurdu yani bu benim düşüncem
49 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
En İyi Cevaplar
+1 yılBence bu biraz da ayrılma şeklinize bağlı. Genelde pek tavsiye etmem eski sevgilin ile onun umutlarını yeşertebilicek şekilde konuşmanı ilişki kurmanı. Ama dediğim gibi biraz da ayrılma şeklinize bağlı. Bazı ayrılıklar bir nevi ara verme şeklinde olur, bir süre sonra tekrar birlikte olucağınızı bile bile ayrılırsınız. Bazen ise yaşadığınız her şeyi bir kenara bırakıp sadece arkadaş olarak devam etmeye karar verirsiniz ki bu gerçekten oldukça zordur ancak olanaksız değildir. Sonuca gelirsek eğer karşı tarafın size karşı duygularının bitmediğini düşünüyorsanız, ve aynı şekilde siz de içten içe kendinize ne kadar tersini söyleseniz de hâlâ onu unutamıyorsanız hâlâ seviyorsanız o zaman kutlayın derim. Ama sizin için bittiyse, boşuna ümitlenmesine neden olmayın kesinlikle.. Söyleyeceklerim bu kadar, umarım yardımcı olabilmişimdir.. İyi Geceler 🌙
00 Yorumla
+1 yıleğer düşmanca ayrılmadıysak, çok büyük olaylar yaşanmadan, öyle olmasını uygun görüp ayrıldıysak kutlarım. o da benim doğum günü kutlarsa aa unutamamış enayi falan demem. ne kadar vefalı ve ince bi davranış diye düşünürüm ve teşekkür ederim ona. hayatımı o kadar paylaştığım bi insana karşı ufacık bi nezaketi çok görmem
23 Yorumla- +1 yıl
@bigemm 😂😂😂 yok yok atmıyorum
+1 yılDüşmanca ayrılmayıp anlaşarak ayrıldıysam ve arada bir sohbetim oluyorsa kutlarım ben. Ama benimkini kutlasın diye beklemem. Kimse eski sevgilisinin doğum gününü kutlamak zorunda değil.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
94
Cevap
71Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılEskiye bakmam geleceğe odaklıyım
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır kutlamam
00 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Açıkçası eski sevgilinin doğum gününü kutlamayı şahsen doğru bulmuyorum zira adamın içindeki bitmemiş duygular varsa onlar yeniden yeşerebilir ve bir şeylerle Umut edebilir bundan dolayı uzak durmanızı tavsiye ederim tabii karar sizin kendinize ait ama yani sonuçta ayrılmışsınız Bir sebeple anlaşmazlık olmuş vesaire şeyler olmuş ilişki bir tamamıyla bitmiş yani bitmiş olan bir ilişki üzerinden artık sizin iletişimini kestiğiniz bir insanla, doğum günü vesilesi ile tekrardan iletişime geçmeniz çok da doğru bir şey olmaz30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen kutlamıştım ama bu birazda nasıl ayrildığınızla alakalı bir durumdur. hatta nasıl kutladın diye soracak olursan : neskuik top top kahvaltılik gevrekler varya onlarla ismini yazmıştım EMRE 37 diye 🤣 resmini çekip atmıştım ve doğum gününu kutlamıştım çünkü o boğa burcuydu önce gözünü sonra ruhunu doyurmak istedim 🤣 şaka bir yana bu şekilde kutladım çünkü mizahi ve komik seyleri severdi en önemlisi emek verilen şeyleri severdi ve gerçekten değerinide bilirdi oyuzden bu şekilde kutlamıştım , çok hoşuna gitmişti ve çok gülmüştü hatta bana teşekkür edip" hiç kendini degistirme olur mu? " hep böyle çocuk kal ' demişti 🤗🤗
44 Yorumla- +1 yıl
Seninki tatlı bir durum olmus ama bu kız diyor ki eski sevgilim niye benim doğum günümükutlamadi
- +1 yıl
🤣🤣 ama soruda diyor ki eski sevgilinizin doğum gününü kutlarmusınız diyor bende kutlamıştım oyuzden bu örneği verme gereği duydum 😂
- +1 yıl
Lütfen soru başlığına bakar mısınız 🤗
- +1 yıl
@r_ engarenkyollar İyi güzelde eski sevgili yani hayatımdan çıkmış gitmiş neden yazıyım ki neden kutlayayım doğum gününü bence çok saçma hem kendimi hem karşı tarafı umutlan durmak olur bu gerek yok yani herkes kendi hayatında kendi yolunda devam etsin ayrılmışım çünkü
Burada bir kural vardır. Arkadaşlar birbirlerinin doğum günlerini kutlarlar. Eğer eski sevgilinizle ortak bir karara varıp arkadaş kalmışsanız ve aranızdaki bütün duygusal yakınlaşma sona ermişse kutlamanın sakıncası yoktur. Ancak soruda gördüğüm örnek gibi hala aranızda çözülmemiş olaylar ve kapalı bir iletişim mevcutsa kutlanmamalıdır. Bu tarz sinyaller ilişkiniz bitmiş olsa bile 'benim aklımda sen varsın hala bir şeyleri tam olarak oturtamadım sorularım cevapsız kaldı' anlamına gelecektir ve sonuçları sizi üzecektir. Önce sorunlarınızı çözmelisiniz.
21 Yorumla- +1 yıl
işte bu 👏🏻👏🏻👏🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 416 cevap paylaştı.
+1 yıl- Yeni bir sevgilim varsa kutlamam
- Kötü ayrıldıysak kutlamam
- Selamlaşmıyosak nerdeyse kutlamam
- Hal hatır sorup geçecek kadar dyalogumuz varsa ayak üstü d. g. Kutlu olsun der geçerim
- Kutlarken iyi ki doğdun demem doğum günün kutlu olsun derim yanii
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKutlayacam onun için çok üzülüyorum onu seviyorum ama bizim kisi imkansız bir aşk onun istediği hayat ile benim istediğim hayat bir değil ,6 Aralık'ta gecenin 1 de Mesaje atmış. Doğum günümü en samimi dilde kutladı bende onunki kutlayacam onun gibi edebiyat yapmadan
01 Yorumla- +1 yıl
Doğum günümüz aynı benimkide 6 aralik
+1 yılNeden kutlamadı diye düşündüğünüze göre hala içinizde bir yerlerde ona karşı birseyler kalmış gibi gözüküyor. Mesajıma cevap yazmalar flan...
Sonuçta nasıl ayrıldığınız önemli bence, arkadaş olarak ayrıldıysanız kutlanabilir bence ama kötü bir ayrılık elbette iletişimi koparır.
Hala iletişiminiz varsa buraya yazmak yerine ona da sorabilirsiniz diye düşünüyorum.11 Yorumla- +1 yıl
Yok ya zaten sorunlu ayrılık var di ama bir iki kere oyle sohbet oldu ama samimiliğimiz yok
+1 yılEski sevgilinin doğum kutlamasi sartmi? Bu cok sacma bir düşünce kendini kaptırmışsın onun umrunda değilsin. Seni sevse barışmak ister hatta doğum gününde barışma mesajı atar
10 Yorumla
+1 yılAranızda saygı varsa ve bunu devam ettirdiyseniz bence kutlanır tabi herkese yapılmaz bu hareket ben gerçekten çok sevdiysem ve ona değer verdiysem kutlardım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKız kardeşi ve kendisi kutladı bende onun doğum gününde kutlamıştım zaten güzel bi şekilde ayrılmıştık benim doğum günümü kutladı diye bende onu kutlamıştım
10 Yorumla Eski eskide kalmıştır neden doğum gününü kutlayarak onu hala unutmadığını ve önemsediğini Gösteresin Bunu kendine neden yapasın Onu unuttuğunu ve umursamadıgını hayatın o yokken bile güzel olduğunu ona yansıtırsan o zaten yaptıklarına pişman olup sana neden diye sorar geri gelir ama sen gider kutlarsan bu seni yere dibe sokar onunda çok umrunda olmazsın.
00 YorumlaBence kutlaması lazımdı sorunlu bir şekilde ayrilmadiktan sonra senin doğum gününü kutlamadiysa ayıp etmiştir.
03 Yorumla- +1 yıl
Kutlamadı canım ya
- +1 yıl
Klavye değiştiriyor yazıyı ya
+1 yılBen hediye aldım çok değerli bir şey ama kutlamadim oda benimkini kutlamadi öyle kaldi bence gerek yok heleki değmeyecek bir insan icin gerek yok doğum günü gelmeden önce bende böyle bir soru sormuştum kutlamam gerektiğini düşünüyordum ama kutlamadim bende kendime hayret ettim ama bir şey fark etmedi halla eski hediyeside halla bende
00 YorumlaYanlış anlarsın, hala unutmadığını sanırsın amma çok normal ve doğal kutlamaması . Sadece düşman kalmamışsınız o kadar , fazla samimiyyete gerek duymamış.
00 YorumlaBakın bu evren enerjiyle çalışır. Ve insan ayrıldığında ayrıldığını sanar ama sosyelden vss hep izler düşünür ve bu insanlar için camanla ruhunun çokmesine neden olur bu yüzden hayatından çıkardıginiz kişiyi her konuda afedip yolunuzu ayirmanizdir
03 Yorumla- +1 yıl
Ben ayrilali çok oldu ama enerji kesilmedi gibi surekli aklıma geliyor yaşanılanlar çok sinirlenip üzülüyorum enerji tamamen kesilsin istiyorum ne yapmam gerek sizce
- +1 yıl
@66666ygghj bağ koparma metitasyonu senilikie yap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılEski sevgilinin ne diye doğum gününü kutlar ki bir insan? Ben şahsen çok gereksiz ve saçma buluyorum ki kutlamadım bugüne kadar bundan sonra da kutlamayacağım nokta!
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılDuruma göre değişir. Şimdi eski sevgilim eğer aynı ortamdaysak veya anlaşmalı ayrıldiysak o zaman nezaketen kutlayabilirim. Ama böyle bir durum söz konusu değilse kutlamam.
00 Yorumla
+1 yılBen genelde görüşmemeyi tercih ediyorum. Ama görüşenler de oluyor. Öyle bir durumda aralarındaki muhabbete göre kutlayabilir tabi. Kötü bir şey değil bu.
00 Yorumla
+1 yılKanka eski sevgilim doğum gününü nıye kutlasın o eski zaten gitmiş bitmiş niye beklentidesin hala anlamıyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Beklenti değil asko meraktan sordum okey.
Gereksiz bir muhabbet olacaktır. Doğum gününü kutlayan onca insan varken, benim varlığıma ihtiyacı olsaydı eski sevgilim olmazdı.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 688 cevap paylaştı. ikisininkini kutlarım onlarda benimkini kutlar ama diğer cadının kutlamam daş yeşin
12 Yorumla- +1 yıl
Diğer cadı?
- Aşk İlişkileri konusunda 836 cevap paylaştı.
+1 yılAbi eski sevgilimin de doğum günümü kutlamam yani 😅 he bu mal beni unutamamış diye zevkten dört köşe olmasın 😂
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 943 cevap paylaştı.
+1 yılhayır hiç eski sevgili doğum günümü kutlamadı bende kimsenin doğum gününü öyle kutlamam eski sevgilmse
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılBitmiş bir ilişkinin doğum gününü niye kutlayım, seni hala unutamadım, aklım hala sende anlamını çıkartır bu da benim hiç hoşuma gitmez
00 Yorumla
+1 yılSevgilim yoksa ve onun da sevgilisi olmadığını biliyorsam kutlarım. Lakin onun ya da benim bi ilişkim varsa hoş olmaz
00 Yorumla
+1 yılEski sevgilin? Niye kutlasın? Sana hiç bir şey hissetmiyor belli ki.
01 Yorumla- +1 yıl
Bilemiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. Olsaydı atmazdım galiba ya hem bence kimse atmaz eğer ona karşı hâla duyguların yoksa
01 Yorumla- +1 yıl
Duyguları varsa mi atmaz
saçmalık. gereksizlik. canım. mallık. aptallık. enayilik. saygısızlık. eziklik.
yapmayın böyle boş boş işler.02 Yorumla- +1 yıl
canım diye sansürlenmiş 😂😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılKutlanmaz. Kutlayacak olsaydı hâlâ ayrılık olmazdı. Ne saçma iş ya. Gurursuzlar ayrılık sonrası yazar.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 546 cevap paylaştı.
+1 yılEski sevgili arkadaş olarak kalmışsa tabiiki nezaketen kutlanır. Değilse bu tarz şeylere gerek yok.
11 Yorumla- +1 yıl
Yumurta patlat ağzına 😀
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. İçimden söverek kutladığım olmuştur evet..😉😅
00 YorumlaBiten bitti artık maziyi kapat hayat hızlı akıyor anı yaşa arkana bakma adı üstün de eski
00 Yorumla
+1 yılBu zamana kadar kutlardım. Yakında doğum günü var, kutlamayacağım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı.
+1 yılHayır kutlamam mazide kalan kalır ben geleceğime odaklanırım
00 Yorumla
+1 yılAdı üstünde eski sevgili ya hani eski eskide kalmış arkadasim ne kutlaması baksın yoluna
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılEskiler eskide kalmıştır, kısa zamanda unuturum bile doğum gününü 🙂
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yıleski işte adı üzerinde eski sevgilinin doğum günü kutlanmaz ki
00 Yorumla
+1 yılİnsan gibi ayrılık yaşandıysa kutlanır neden kutlanmasın
00 Yorumla
+1 yılYeni bir sevgilisi varsa olmaz, yoksa kutlanabilir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı. dostça ayrılmadıysanız veya kırgınlıklar varsa kutlamasın
00 Yorumla
+1 yılBen olsam kutlamam ne alaka saçma bence 2 tane eski sevgili olsa ikisinide mi kılıçsız 😂
00 YorumlaÖzellikle arayıp kutlamam iletişim yoksa ne diye aklına kendimi getirme çabalarına giriyim.
00 Yorumla
+1 yılArkadaş olarak devam ediyorsak kutlarım hayatımdan çıkarmışsam kutlamam🙃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 611 cevap paylaştı.
+1 yılNasıl gittiğine bağlı benim için ölüyse gerek yok mezarında rahat uyusun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKötü ayrıldıysanız kutlanmaz bence. Tekrar iletişimde olmak istemediği içinde kutlamamış olabilir. Eski sevgilinle neden takipleşiyorsun ki?
04 Yorumla- +1 yıl
Daha içinde biseyler bitmemiş demek ki hala takipleşiliyor ama karışık gekdi çözemedim.
Cevap sahibi+1 yılYa da o kadar umrunda değil ki takipten çıkmaya bile üşeniyor
- +1 yıl
Umrunda olmadığı icinmi bana gönderme yapıyor ayrıca o benim storylerimi beğenirsen ben onunkini hic begenmedim acaba umursamayan kimmis
Cevap sahibi+1 yılKb açıklamayı yeni okudum. Aklını karıştırmaya çalışıyor erkekler öyle hatırlatma çabası işte başarmışta.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBana ne onun doğum gününden ya. Hayatımdan çıkmış gitmiş bana ne. 😃
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Onun doğum günü beni ne ilgilendirir bitmiş gitmiş bir ilişki yenisi kutlasın yakışan odur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSoruyu da tam eski sevgilimin doğum gününde gördüm 🤣 tabii ki kutlamayacağım banane
00 Yorumla
+1 yılHayir. İyi günümde benle olan kötü günümde çekib giden adami ne doğum gününü kutlarım ne de o insan benim için yaşadığı bile bilmədiyim yad bir insandır. Olsem kabrime kalsam da yanıma gelmesin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMavişimin kurtardım ama artık o beni sevmiyor unutmuş beni
00 YorumlaÇünkü eski sevgilin yani ama bu süreçte sakın ona göz dağı verme hayatına bak emin ol ki onun aklındasın salla gitsin erkekleri merakta bırakmak iyidir. Kutlama boş ver
00 YorumlaEğer saygılı bir şekilde ayrılma kararı alınmış ise bence kutlanmalı yani sonuçta güzel zamanlarınız olmuş yani
10 YorumlaYa eski sevgiliyle muhattap olunmaz ayrılınca bitmiştir zamanında neden terketti madem seviyorsa da doğum gününü kutlayıp kutlamamasını dert ediyorsun
10 YorumlaKutluyorsan ona mesaj veriyorsun. Seni unutamadım sensiz olmuyor gibi
01 Yorumla- +1 yıl
Niye sevenler mi kutlar sadece
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkekler bu kadar şeyi düşünüp yapacak kadar büyük bir donanıma sahip değil ayrıca uğraşmaz da yani erkek için ayrıldıysan bitmiştir kafatçya takan bizleriz bana kalırsa sen de yoluna bak güzel kız kafanda kurma 🥰
00 YorumlaBende eski sevigilimin foğum gününü kutlamıştım adi benim doğum günüm ü kultamadı çok üzülmüştüm
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen bende ya
ben kutlarım ama mesajla kutlarım parti falan değmez
01 Yorumla- +1 yıl
Ahdhhxhxhxhx doğru
Bence hiç gerek yok. O seninkini kutlamıyorsa sen neden kutlayacaksın. Onu taktığını önemsediğini gösterme 😉
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 410 cevap paylaştı.
+1 yılAklımca trip yapıp senin ona dönmeni, belki de barışmak için yalvarmanı bekliyordur.
02 Yorumla- +1 yıl
Allah Allah oyle sansin zavallı çok bekler
- +1 yıl
Bence onu takipten cıkararak deneyebilirsin. Onun sana yakmak istediğini sen ona yap ve bana dua et 😁
- Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer