Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Neden böyle anlamadım durmadan yeni insanlar tanımaya çalışıyordu hep erkekleri ekliyordu nedense hareketlerinin mide bulandırıcı olduğunu söyledim bitirdim şimdi kimseyi eklemiyor aylardır?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
İstediği ilgiyi alamadığı için kıskandïrmaya calışmış buda ters tepmis olabilir.
Söyledim ama ona bu hareketlerin beni soğutuyor diye dikkat ediyorum hesabı hep aynı istediği ilgiyi verdim ona bundan eminim fazlasıyla eminim. Beni cepte sandı avucumda gitmez sandı herhalde
Geri dönmen için kimseyi takip etmiyorda olabilir. Hicbir şey yapmıyor gibi gözüküyor ama yavaş yavaş aklına girmeye caliyordur. Hoslandigin kişiye mesaj atmak istemezsin ama o sana mesaj atsın diye onun ilgilendiği zaafı olan bir şey hakkında durum atarsın görünce büyük bir heyecanla sana mesaj atar buda onun gibi bir şey olsa gerek
Mantıklı söylediğin misal Mart Nisan gibi bitirdim bu davranışları yüzünden geçen ay doğum günümdü direkt mesaj attı doğum günün kutlu olsun dedi,1 saat sonra gördüm teşekkür ederim dedim görüldü bile atmadı mesajıma.
Huyuna gidiyor. Bayramda da mesaj atar çok şey yapma. Fïrsatlari değerlendiriyor. Serumlu gönderi falan atarsa kanma geçmiş olsun yazma bırak gönderi ata biliyorsa yaşıyordur.
Hesabı gizli işte diyorum ya benimle 2 sene konuştu her gün takipçi çoğalır azalırdı bu erkekleri takip etmen beni rahatsız etti dedim ve bir gün bir hesap dikkatimi çekti ben kalkıp o hesaba yazdım bu kızı nerden tanıyorsun diye hesap fake ve sadece kızla birbirlerini takip ediyorlar o hesap güldü cvp vermedi bana aradan 2.3 saat geçti kız yazdı sen o kişiye neden yazdın neden beni sordun dedi merak ettim düzgün bir hesap değil o dedim o benim listemdeydi 6 senedir arkadaştık bana zararı olmadı o zaman neden fake hesap açıp tek seni takip ediyor dedim normal değil o dedim sana farklı bakıyor amacı farklı yaklaşımı düzgün değil dedim sapık o dedim görürsün dedim zamanla sezgilerim kuvvetli, onu silmem dedi o zaman ben seni siliyorum dedim 10 gün yapma etme diye yazdı ama o kişiyi de silmedi ben sildim bitirdim erkekleri takip etmen yetmiyor birde bu tarz insanlarla beni karşı karşıya getireceksin dedim nokta koydum ve aradan 2 ay geçti tesadüf o hesaba baktım ne göreyim inan tesadüf kalbim temiz ya gerçekten çok değer vermiştim o kıza o arkadaşının hikayelerinde çıplak fotoğraflar gördüm neler neler attı hikayeye baktım 30 dakika sonra kız sildi onu o gün. Ve hiç takipçisi çoğalmaz azalmazda ilginç geldi bana. Bununla 2 sene konuştuk sabah akşam her seferinde senin gibi bir insanla ilk defa karşılaştım diyordu
Haklı olduğunu anlamış olabilir ya da bu zama kadar bir yanlışını görmemiş olabilir görünce silmiş olabilir. Bazen yaşamadan yanlısı doğruyu göremiyoruz. Kizin hissettiklerinden önce sen önemlisi hâlâ takip edip baktığına göre hislerin bitmemiş
Ben söyledim ama ona bak göreceksin diye haklı olduğumu 6 senedir zarar vermedi bana görmem dedi seni sevdiğimi biliyorsun dedim seven insan sevdiğine insanların nasıl baktığını nasıl yaklaştığını anlar dedim. bir ara engellemişti beni sonra engeli kaldırdı bu zamana kadar yazmadım seviyorum onu ama hiç yazmayı düşünmüyorum o zamanlar Türkiye’de yaşıyordum şimdi onun yaşadığı ülkenin dibine geldim hatta yaşadığı ülkeye kadar gittim sorunlar oldu o ülkede 2.3 gün dışarda kaldım o soğukta yine yazmadım ona. Doğru seviyorum onu ama sevgi yetmiyor güvenmiyorum. En azından haklı çıktın özür dilerim demesini bekledim o yüzden yazmam asla