Uygunsuz bir fotoğraf attım pişmanım ne yapmam gerek?

uzak mesafe ilişkisi içerisindeyim kendisi beni çok sevdiğini iddia ediyor ve inanıyorum buna. fotoğraf istedi attım ve ssledi. ancak pişman oldum. korktuğumu göstermek istemiyorum ailemin numarası sevgilimde var. sil desem aileme atmakla tehdit eder mi hiç bilmiyorum. fotoğrafta yüzüm yok ancak ayna da çektiğim için odam görünüyor yani aileme atsa kesinlikle benim olduğum kanıtlanır. ne yapmam gerekiyor bilmiyorum yardım edin lütfen.

Uygunsuz bir fotoğraf attım pişmanım ne yapmam gerek?
Cevapla