Kimse kusura bakmasın ben asla kol ve bacak kıllarımı kesip dar şeyler giymem. O ne öyle dışarıdaki abazanlar böyle erkekleri kadınsı görüp laf atıp yürür.
Güncellemeler
+1 yıl
Aga biz de üç onluk delikanlıyız yani. Bırakın da kıllarımızı almayalım, dar pantullar giymeyelim yani
vardı arkadaşım vardı. kolye bilezik küpe takı. aç bir Orta Asya eski Türk tarihini anlat film izle, madem okumaya araştırmaya üşeniyorsun. Ve saç örerdi erkeklerimiz. saçlarını uzatır, yarısını kazıtıp yarısını örerdi. ya da direkt açık tutardı.
ha bu arada eski Türkler öyle günümüz orta doğu insanı gibi kıllo esmer bir şey de değildi. hafif çekik hatta badem gözlü. beyaz hatta pembeye yakın ten rengine sahiplerdi.
O senin dediklerin kıpçak ve karluk, ve sibir Türkleri. Oğuz Türklerinde hiçbir zaman belirgin elmacık kemikleri ve belirgin çekik gözlülük yoktu. Tarih bilgin çok zayıf.
Büyük oranda doğru. Türkler kuzey çıkışlıdır ve eski Türklerin çok büyük çoğunluğu beyaz tenlidir. Kaldı ki ben de epey beyaz tenliyim zaten. Youtubeden değil. Her yerden. Tarihi çok severim
Evet. Zaten göçebe hayatın getirdiği bir zorunluluktu bir yanda da o. Yani kadınları eve kapama olanağımız zaten yoktu. Ben Türküm ve eski Türklerde de yumuşaklık yoktu. Eşcinselliğin, aldatmanın Türk töresinde karşılığı ölüm cezası idi. Eski Türkleri yumuşatmaya çalışma agam
kadınlar Türk kültüründe erkeklerle eşit hatta çok daha ist konumı paylaşırdır. Öyleki en önemli şamanistler kadındı. Onlarn sözü dinlenirdi. Kadın erkek farkı olmadığı için de erkek yumuşak kadın bilmem gibi algılar da yoktu.
ben de ayılara karşıyım. ve erkekleri olabildiğince rahatına düşkün yaşatmak adına olduğu gibi kabul görülmesi için böyle erkek egemen (Türklerde olmayan) bakış açısı geliştirmiş arap zihniyetine karşıyım.
Benim tipim orta Doğululara benzemiyor. Bir defa tenim bembeyaz. Kıllarım kara Fatma renginde değil. Haa öyle olsa yine kesmem. Yine dar giyinmem. Delikanlı adama yakışmaz
Ne alaka yani? Kadınsılaşmıyorum diye kadın düşmanı mı oluyorum? Yani şimdi sen bana karının soy adını falan da al dersin. Ayrıca bana ayı mayı demediğini bırakmadın. Buna karşın sana hiç hakaret ile karşılık vermedim. Oldukça barışçıl ve beyefendi edasıyla yaklaşıyorum
Yoo. Şimdi sen beni karısını dövecek, bağırıp çağıracak, karısının sözlerine hiçbir değer vermeyecek biri olarak mı görüyorsun? Çok yanılıyorsun. Sadece kadınsılaşmaya karşıyım o kadar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Vücut kıllarını almak erkekler ve kadınlar için normaldir dağ ayısı olmayı erkeklik sanmayın
Ben almam agam. Kol ve bacak kıllarını alan erkek kadınsıdır. Erkekliği tartışmaya açılır
Erkekliği kaba ve dağ ayısı olmak sanıyorsunuz sizede bir şey demiyorum yetiştiğiniz kültür Ortadoğu maalesef
Ne alaka agam. Kol ve bacak kıllarımı almayıp kadınsı takılar ve dar kıyafetler giymeyince kaba dağ ayısı mı oluyorum? Şeker gibi çocuğum
Türk erkekleri yani atalarımız küpe yakar saç uzatırdı Orta Asyada. senin kafa Türkten çok arabik
Saç uzatma vardı ama Türklerde küpe takma yoktu erkeklerde. Uydurma. Ayrıca saç uzatmaya bir şey demedim farkındysan
vardı arkadaşım vardı. kolye bilezik küpe takı. aç bir Orta Asya eski Türk tarihini anlat film izle, madem okumaya araştırmaya üşeniyorsun. Ve saç örerdi erkeklerimiz. saçlarını uzatır, yarısını kazıtıp yarısını örerdi. ya da direkt açık tutardı.
Agam senin o dediğin takılar günümüzdeki erkeklerin taktığı kadınsı takılar değil. Erkeksi şeyler. Çarpıtma
ya kadınsı takı mı takıyor erkekler bugün. onların da kendine has tkaıları var 😂😂😂ya var ya çarpıtmak için..
ha bu arada eski Türkler öyle günümüz orta doğu insanı gibi kıllo esmer bir şey de değildi. hafif çekik hatta badem gözlü. beyaz hatta pembeye yakın ten rengine sahiplerdi.
Evet. Abazan erkekler o kılsız erkeklere sulanıyor. Kadınsılaşmış gider var diyorlar. Erkeklikleri tartışmaya açılıyor.
senin bu kafa net arabik.
O senin dediklerin kıpçak ve karluk, ve sibir Türkleri. Oğuz Türklerinde hiçbir zaman belirgin elmacık kemikleri ve belirgin çekik gözlülük yoktu. Tarih bilgin çok zayıf.
Ne arabiki agam. Türküm Türkçüyüm.
Oğuz Türkleri de beyaz tenlidir. esmer kıllı insan çıkmaz kuzeyden kardeş. tarih bilgin youtubedan herhalde
arap kafası vessalam. hangi Türk medeniyetinden erkeklerin böyle aptal saptal yeri vardı. Türklerde kadın erkek farkı bile yoktu.
Büyük oranda doğru. Türkler kuzey çıkışlıdır ve eski Türklerin çok büyük çoğunluğu beyaz tenlidir. Kaldı ki ben de epey beyaz tenliyim zaten. Youtubeden değil. Her yerden. Tarihi çok severim
Evet. Zaten göçebe hayatın getirdiği bir zorunluluktu bir yanda da o. Yani kadınları eve kapama olanağımız zaten yoktu. Ben Türküm ve eski Türklerde de yumuşaklık yoktu. Eşcinselliğin, aldatmanın Türk töresinde karşılığı ölüm cezası idi. Eski Türkleri yumuşatmaya çalışma agam
kadınlar Türk kültüründe erkeklerle eşit hatta çok daha ist konumı paylaşırdır. Öyleki en önemli şamanistler kadındı. Onlarn sözü dinlenirdi. Kadın erkek farkı olmadığı için de erkek yumuşak kadın bilmem gibi algılar da yoktu.
Eski Türkler kol bacak kıllarını kesmezdi. Algı yapma hanımefendi
Koskoca Türk ordusu irana girerken Anadoluya girerken, durun önce bir kol bacak kıllarımı mı keseyim diyordu yani 😄
eski Türkler öyle kıllı olmadığı için... boşuna belirtmedim Türkler orta doğu inaanı gibi kıllı değildi diye
ayrıca sen kıllı gez. kıllı sevmeyene ne karşyorsn. kadının da midesi var. o iğrenç kıllarınza katlanmak zorunda değil kadınlar.
Orta Doğu insanı gibi maymun gibi kıllı değildi ama sonuçta tamamen kılsız da değildi.
Karışırım. Feminiklerin erkekleri kadınsılaştırmasına karşıyım
ben de ayılara karşıyım. ve erkekleri olabildiğince rahatına düşkün yaşatmak adına olduğu gibi kabul görülmesi için böyle erkek egemen (Türklerde olmayan) bakış açısı geliştirmiş arap zihniyetine karşıyım.
Benim tipim orta Doğululara benzemiyor. Bir defa tenim bembeyaz. Kıllarım kara Fatma renginde değil. Haa öyle olsa yine kesmem. Yine dar giyinmem. Delikanlı adama yakışmaz
Ayrıca ayı değilim. Gayet de şeker gibi çocuğum. Yumuşak hareketler yapmıyoruz diye ayı olmuyoruz hanımefendi
erkek egemen beyinlisin. (Türklerde olmayan bir beyin bu)
Ne alaka yani? Kadınsılaşmıyorum diye kadın düşmanı mı oluyorum? Yani şimdi sen bana karının soy adını falan da al dersin.
Ayrıca bana ayı mayı demediğini bırakmadın. Buna karşın sana hiç hakaret ile karşılık vermedim. Oldukça barışçıl ve beyefendi edasıyla yaklaşıyorum
sen o kadar erkek egemen bri kafaya sahipsin ki bunları kadınlaşma olrak görüyorsun. neyse sizle muhatap olmak hata
Yoo. Şimdi sen beni karısını dövecek, bağırıp çağıracak, karısının sözlerine hiçbir değer vermeyecek biri olarak mı görüyorsun? Çok yanılıyorsun. Sadece kadınsılaşmaya karşıyım o kadar.
Bizim icin kedi olan erkekler daha cazip geliyor
Nasıl yani kıllarını kesen dar diyen kadınsılaşan erkekler size daha mı cazip geliyor? Kedi mi oluyor öyle erkekler?
Dar giyinmesine gerek yok ama killarini kesmesi hos
Erkeklikten çıkar işte o zaman o. Sen kız sevgili arıyorsun sanırım
Dar şeyler zaten asla giymeyin ıyy
Giyorlar ama. Ne yani kıllarımızı alalım mı yani ıyyy.
Bazı yerler hariç almayanlar var zaten
Ben almam aga. Erkekliğimi tartışmaya açamam
Deme ayol
Dedim bile. Feminstlere yalakalık yapıp kadınsı kadınsı hallere bürünen hem cinslerimin aw. Umarım esnaf dayılar onlara musallat olur 😂😂