Bir kızın kendinden daha zayıf bir erkekle sevgili olması ayıp mıdır?

Bir kız mesela 57 kilo sevgilisi 53 kilo olmasi kötü mü ayıp mı bir kiz olarak utanç mı duymaliyim ikimiz de ayni boydayız 168 iz ama o zayıf. Ben kilo veremiyorum cok diyet yaptım mutsuzum sizce ayıp mı
Bir kızın kendinden daha zayıf bir erkekle sevgili olması ayıp mıdır?
Cevapla