Terk ettiğiniz eski sevgiliniz ayrılıktan bir ay sonra döndüğünüzde başkasıyla olsa ne hissederdiniz?

Ciddi ve uzun süreli ilişkiyi bitirdiniz. 9 ay kadar sürdü. "Ben seni mutlu edemiyorum galiba doğru kişi değilim her yolu denedim ama olmuyor. Başkası belki mutlu eder seni. Başka birine şans ver. Ben senin mutlu olmanı görmek isterim" diyerek gittiniz. Bunu dediğiniz kişi gitmemek için çabaladı ama en son raddede artık oda pes etti. Yaklaşık bir ay sonra pişman olup ona geri dönmeye çalıştığınızda hayatında biri olduğunu öğrendiniz. Ne hissederdiniz?

(Arkadaşlar ben yapmadım bu bana yapılan bişey sadece karşı tarafın hislerini algılamaya çalışıyorum )

Terk ettiğiniz eski sevgiliniz ayrılıktan bir ay sonra döndüğünüzde başkasıyla olsa ne hissederdiniz?
Cevapla