Mesajlar :
Kız : Seninle aynı bölümden mezun, belkide arkadaşın olan bir çocuk beni istemeye gelecek, sana karşı sorumluluklarım var mı, senin arkandan iş çevirip bu olayın ilerde aramızda sorun yaratmasını istemiyorum.
Nişanlı erkek : Selam Selin, seni yakında arayacağım inşallah.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Oghoooo kafan kasiniyormu? Yakinda boynuzlarin sivri sivri cikar
Daha öncede böyle tuhaf bir mesaj yakaladım. Nişanlım bir kızla mesajlaşmış ve bir kaç kere görüşmüş, kız bunu çok seviyormuş peşini bırakmamış. Şimdide galiba kızı istemeye gelecekler, yani belki arkadaşın olabilir seninle aynı bölümden diyor ve sanki aralarında bir şey var da, kız bir açıklık getirelim demeye getiriyor. Ama anlamadığım nokta nişanlım niye kıza seni yakında arayacağım inşallah diyor?
Bulusacaklar ozaman
Sence kız onun için ne ifade ediyor? Niye böyle bir cevap yazmış olabilir?
Bumu onemli olan? Adan seni aldatiyor mk. Ne ifade etmesi mi var. Gururun nerde
Yaa şunu bilmek istiyorum, o kız onun için ne, o kızı mı istiyor?
Kafanmi guzel kizim senin?
Yapma zaten kafam çok karışık
Gizliden cik
ay bu neeeee düşman başına vermesin rabbim ilişkini bö gözden geçir askım
İşte bu ne demek? Bu mesajlar ne anlama geliyor?
o kız kim ki ilerde arasında onla sorun olsun?
Sana karşı sorumluluklarımı bilmek istiyorum, yaşadıklarımıza karşı, ilerde aramızda sorun yaratmasın, böyle bir şeyi asla istemem yazmış. Bu nedir?
haa gecmiste bisi yasamıs olabilirler
Anlamıyorum bu mesaj ne demek niye kız böyle bir şey yazmış ve niye seni yakında arayacağım diyor?
demek ki geçmişte bisiler yasamıslar direkt sorsana ya nişanlına bu ne dşye
Şoktayım hala…
Benim ki niye onu aramak istiyor? Bu normal değil
ya sen direkt sorsana böyle için içini yemesin..
Hâlâ sevgililer yaşıyorlar biseyler güven olmaz ikisinede çok duygusuz konuşmalar bunlar
Nasıl duygusuz? Sence aralarında bir şey var mı?
Yanı kendilerine duygulu fakat başkasına duygusuz
Yani aralarında bir şey mi var sence?
Erkek niye seni aricam diyor?
Yav hakikatten aklın yok senin bunlar varya düğünden kaçar birbirine koşar o derece
O zaman niye beni bırakıp o kıza gitmiyor?
Yav bunların ileri planları var okuduğunu anlamiyormusun sen sana büyümü yaptılar kizim
Sen nasıl bu kadar eminsin?
Sen niye bu kadar safsın?
Niye?
Belli ki görüşüyorlar ve sevişiyorlar
Niye böyle düşünüyorsun?
Niye seni aricam inşallah yazdı anlamıyorum?
Evlenmek için nişanlından niye onay istesin aralarında bişey olmasa? Garanti yatıyorlar o yüzden arkandan iş çevirmek istemiyorum yazmış
İşte bilmiyorum niye onay istiyor anlamadım.
Ve nişanlım niye onu arayacak?
Dediğim gibi yatıyorlar kesin, kadın evlenirse bi daha yatmaları zor, ondan onay istiyor
Sadece yatmak değil sanki aralarında farklı bir bağ var. Ben daha öncede böyle tuhaf bir mesaj yakaladım. Nişanlım bir kızla mesajlaşmış ve bir kaç kere görüşmüş, kız bunu çok seviyormuş peşini bırakmamış. Şimdide galiba kızı istemeye gelecekler, yani belki arkadaşın olabilir seninle aynı bölümden diyor ve sanki aralarında bir şey var da, kız bir açıklık getirelim demeye getiriyor. Ama anlamadığım nokta nişanlım niye kıza seni yakında arayacağım inşallah diyor?
Eski hesaplar
Ama bu mesajlaşma be anlama geliyor?
Niye kız sana karşı sorumluklarım var mi diyor?
Ve o nişanlı erkek niye seni arıcam inşallah diyor?
Eski sevgili falan demek ki.
E ne olcak böyle?
Bi şey olmaz
Nasıl olmaz? Benimki kıza cevap vermiş ve seni aricam demiş, umrunda olmasa kesip atardı
Ya çok takma bence. Kız da evlenecek işte. Sıkma canini.
Kız evlenicem demiyor, beni istemeye gelecekler haberin olsun diyor resmen, yani biz neyiz bana söyle diyor
Git nişanlan diyor
Sana karşı sorumluluklarımı bilmek istiyorum, yaşadıklarımıza karşı, ilerde aramızda sorun yaratmasın, böyle bir şeyi asla istemem yazmış.
Niye seni arayacağım yazmış?
İlginç
Evet, anlamadım bende. Niye böyle bir şey yazmaya ihtiyaç duydular?
Vay 5 sezon dizi çıkar buradan
Bu mesajlar ne anlama geliyor?
Birbirini seviyorlar diğer çocukla evlenirsem sen benden soğurmusun demiş o da arayınca niyetini söyler işte
Sana karşı sorumluluklarımı bilmek istiyorum, yaşadıklarımıza karşı, ilerde aramızda sorun yaratmasın, böyle bir şeyi asla istemem yazmış.
Nereden çıkardım birbirlerini sevdiklerini?
İzin istemiş işte onunla kötü olmayayım diyor
Ama niye izin istiyor? Kız sana karşı sorumluklarım var mı diyor. Ve o nişanlı erkek niye kızı arayacağını söylüyor?
Sen anlamak istemiyorsun ki bunların arasında duygusal bir durum var
E ne olacak şimdi?
Karar senin
Yok onu sormuyorum, nişanlım ne yapacak?
Tepki vermem.
Neden?