Flörtümle telefonda konuşurken yanındaki kızlar ''aşkım, canım'' diye seslendi. Böyle şaka olabilir mi?

Evet tatlı bir şakaymış bu :) Kızlar da yanındaki erkek arkadaşlarının sevgilileriymiş mişş... Bilemiyorum hangi devir, gelecekten geliyor olabilirler. Bu affedilecek bir şey mi? Ağızlarının payını vermesi gerekmez miydi?

Flörtümle telefonda konuşurken yanındaki kızlar ''aşkım, canım'' diye seslendi. Böyle şaka olabilir mi?
Cevapla