Ayrıldıktan sonra hemen başkalarıyla konuşan insana ne denmeli?

İster akıllı diyin ister kurnaz bana göre değil. Tamam ayrıldık bitti ama severek ayrılmıştık sözde. Ben anlamıyorum bu kadar kolay mı bu işler. Ne kadar hızlı tüketiyoruz her şeyi, hızına yetişemiyoruz

Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu kimse anlamamış. Herkes yas mı tutacak demiş. Ben yas tutsun demiyorum ki. Aşk sevgi bu kadar kolay bitebilen bir şey mi bunun şaşkınlığı içerisinde bir soru sordum. Demek ki herkes için normal bir şeymiş. Ben de artık gram güven, duygu, hissiyat kalmadı artık içime kapandım. Bu çağdan da bu çağın insanından da etimle kemiğimle nefret ettim. Rahatsız ettiğim için özür dilerim. Herkes kendine iyi baksın...
Ayrıldıktan sonra hemen başkalarıyla konuşan insana ne denmeli?
Cevapla