



Sohbetler kesik kesik çok anlamadım. Sanırım karşıdaki kişi ilişkisini kimseler görmesin istiyor o belli. Siz de süre falan istemişsiniz ve bu kişiye pislik demişsiniz sanırım. Yani olaylar kopuk kopuk
🤣 yani zeytinyağı gibi üste çıkıp bir de üzerine tüm suçu sana atmaya çalışmış. Ardına bakmadan uzaklaş. Böyle insanlar seni mutsuz etmekten başka bir işe yaramaz. Her olayda kendini temize çekmek için uğraşır emin ol. O yüzden birak bitsin. Keyifli akşamlar..
Onu seviyorum bir şey yazmalı mıyım
yani haklı yanları var gibi biri bana süre verse ben defol git derim kusura bakmasın çünü gerçekten hakaret bu onun dışında kalp konusuna bu kadar takılması çok mantıksız rahatsız olsa bile bunu bu kadar büyütüp seni üzmesi bu kadar ciddiye alması akılsızca
Cevap
21Cevap
Saçma sapan sebep dediğin çocuk istediğini yapmıyor diye iftira atıp üste çıkmışsın. Her istediğini yapmayana bı şekilde davranıyorsun galiba. Çocukta gayett saygılı üslubunu bozmadan bitirmiş iyi olmuş
ondan sonra boynuzu yiyorsunuz
Fotoğrafa yorum yapan hiç aldatmıyordu aynen :) istediğiniz yapılmıyor diye ağlamaya devam edin sizde
sosyal medya başlı başına aldatma oranını yeterince arttırıyor zaten kimse bunu inkâr edemez
erkek kafa yapısından bi habersin
noldu hemen profile laf atan tiplerden misin sen ayrıca oramı koymak istesem emin ol daha farklı foto koyardım amacım saçımı ön plana çıkarmak belliki pek fotoğrafa tekniklerinden anlamıyorsun her neyse başta zaten sevgili seçimim ona göre oldu şahsen kendi sevgilim whatsapp dışında sosyal medya kullanmaz onu da benle konuşmak için kullanıyor telefonla pek alakası olmayan bir tip yani sizin aksinize değiştirmiyorum değişini buluyorum
yorum yaptıysan farklı görüşlere açık ol
Adam haklı karşındaki insan süs köpeği değil ne sıkıcı insanlar var ya böyle sen kalp at ben atayım, ben atayım sen at. İçinden gelmedikçe zorla kalp attıracak kadar basit misin?
Yapmacık ilişkiler çok banel ıyk.🤢
Teşekkür ederim
manipüle etmeye çalışmış gayette amacı o saçma sapan konudan bi ilişki bitiyorsa o ilişki elinde sonunda zaten biter çabalamaya bile lâyık görmemiş hiç yazma sen
Onu seviyorum bir şey yazmalı mıyım
bu iyice havalanmış zaten bırak kendi halinde kalsın
Her 10 erkekten 9'u yazım kurallarına uymuyor, uyamıyor. Bu çocuk 10'da 1, %10. Dikkat et harcar seni.
Yazım kurallarıyla alakası ne?
Yazı yazmayı bilen erkekle, bilmeyen erkek arasındaki farkı bile ayırt edemiyor. Kıyamam.
Olayın başı ne bilmiyorum da bu sebepten ötürü ayrılan illa ayrılırdı zaten. Okey söyledikleri mantıklı ama ayrılması ironik
Ters psikoloji yapıp haklı gibi gozükmeye çalisiyor. Bence ayrilmaniz iyi olmus çocuk zaten bahane ariyomuş bulmuş gibi
Ayrıntılı okumadım ama ayrı dünyaların insanlarınız. Sadece peki yaz ve yoluna bak.
Çocuk diğer flörtlerinden vazgeçememiş anlaşılan. Sosyal medyada belli olmanı istemiyor
Benimki de bitebilir her an. Ne oluyor bir anlasam. Bir de sakatlandım maçta
aga sizin nasil ilişkilerinizvar , liseli filansınız herhalde diyeceğim ama
artık liseliler bile bu tarz muhabetlere girmiyolar.
O kadar boş gereksiz uzatmış ki çocuk anlatamam🙃 kız gibi duygusallaşmış yahu
Onu seviyorum bir şey yazmalı mıyım
Duygusal dengesi yok bunun cacık olmaz bundan sen bilirsin, yokluktaysan yaz
Oğlan aşırı tehlikeli birine benziyor bahane üretiyor.
Sevilmiyorsun boş ver iyi ki de bitmiş dersin ileride
Bu niye kendi kendine triplere girmiş hiç sevmem böylelerini yazma boş ver
Ahh çocuklar ve onların aşk ilişkileri, banal oldu artık
Konuşma tarzı biraz yaşı küçük olduğundan diye düşünüyorum ama erkek olanın anlatmak istediğini anladım. Bence haklı. Kimse kimsenin peşinde bu kadar koşmamalı.
Aynen de dediği gibi net yani 😂😂 üste çıkmak için beni böyle mi görüyorsun demiş ama yazısından bile belli sen kalp atarsan diğer flörtlerine ne olucak kızım bi de öyle düşün
Onu seviyorum bir şey yazmalı mıyım
Yani yazma dicem de
Aşksal mevzular ortaya çıkınca insan aptallasiyor yine yazarsin sen dursmazsin ama bence yazma
Iliskiler de böyle şeyler olur demek ki bitirmek istiyormuş yoksa her şeye rağmen devam edenler var
böyle bir ilişki yaşadım sevilmiyorsun bişey yazma
Manipülasyon uygulama çabasında bence acilen sende sert ve cool konuş ama cool olman önemli
Kendini bir şey zannediyor. Çocuk hala çocuk. Gittiği iyi olmuş. Allah kurtarmış kardeş
Çocuk haklı bıkmış yani
Onu seviyorum bir şey yazmalı mıyım
Yaz barış ama sıkma çocuğu dediği şeylere dikkat et yani çok fazla bişi istemiyor bence patlamış içinde birikince
Abi böyle ilişkileri bitirin bitirin
Yerinde olsam hiç yazmazdım
Mesajdan hiç bir şey anlamadim
Tam benim kafadan çocuk ya
Ben hiçbi şey anlamadım bu konuşmadan
adam hakli beyler dagilin
Baska kızlar gormesin diyor kısaca iste
Boş şeyler abi çocuk musunuz nesiniz
Toksik ilişkimsi tayfa
Abartı ve Ego savası gibi geldi sacma
Onu seviyorum bir şey yazmalı mıyım
Yazabilirisin ama aşırı guard alıyormussun gibi geldi sal biraz
Ergen misiniz ya
Ay çok sinirim bozuldu🤦
Görüldü yap boş ver
👻 “Saçmalama” yaz çünkü gerçekten komik
hhaaha cocukca seyler
Abartmis
Boş ver iyi olmuş
Bence yol ver gitsin ilerisi iyi olmaz zaten
sal gitsin
Bu ne lan dhdhdhxu
Çok ta Tın
İkiniz de sacmalamissiniz
boş yapmiş tatlım salla gitsin
Bi Malatyali ya asik olmustum vakti zaamaninda , az once srkadasin isntasinda gordum hic degismemis..
banada aşık ol🙃
Malatyalilar guzel ama inatci olur
peki üçgen peynir nasıl dersen
Peynir mi , sen kayisi olabilirsin ve ben seni yiyebilirim ama ben peynir degilim sjsjsjs
Neyin kafasını yaşıyor bu
Amaann ebgelle gitsin
Boşverin
salla gitsin
Hiç bir şey
Hakli yani
Can ya
Pardon
Manavgatkaos07 sende insan ol belanı bulma
Benlik bir durum yok kusura bakma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?