İlgisizlik ayrılık nedeni mi, (günaydın nasılsın bu halde olmak )?

Ve sizce bu konuyu onunla paylaşmalı mıyım? Eskisi gibi değiliz ve ben ilişkide miyim neydeyim anlamıyorum artık, bunu anlatsam zorla ilgi beklemek gibi mi olur?

İlgisizlik ayrılık nedeni mi, (günaydın nasılsın bu halde olmak )?
Cevapla