Evlenmek istiyorum ama ne yazan eden var ne de isteyen. Ne olacak böyle?

Görücü usulüne karşı değilim ama orada da bekleyen yok. Yeni ortam değiştirdiğim için şu an yazan eden yok. Benim de beğendiğim kimse yok aslında ama evlenmek istiyorum. En azından bir tanışma evresine başlamak istiyorum artık :(
Evlenmek istiyorum ama ne yazan eden var ne de isteyen. Ne olacak böyle?
Cevapla