Evet arkadaslar 5 aylik cok guzel beni çok seven bir erkegi uniye geldigigimde cok saf hic muhabbbet edemedigim ortam noktam olmayan bir cocukla kendimi sevgili olarak buldum siz simdi sevgiliniz oldugunu soyleseysin diyeceksiniz aramizda 11 yas vardi kimse iliskimizi bilmiyordu tepkilerden dolayi soyleyemiyordum. Neyse o cocukla ayrildik ben bi hafta sevgili olup ama. pesimi birakmadi dun de sevgilimin yaninda mesaj atti ve 1 hafta sevgili oldugumuzu soyledi sevgilim agladi işte ben sana naptim. diye gece yasandi bu olay sabah da beni uyandırıp evden gider misin dedi mesafe iliski yasiyorduk ben onun sehrine gitmistim. Otobus 1.30da oldugunu bile bile banai sabah 8.30da evden cikmami soyledi. Her neyse ben bunun vicdan azabini cekerim hic sevmedigim sevgili iliskim bile olmayan bir cocuk yuzunden cok sevdigim birini kaybettim. Donusu olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Cocukla opusmedik bile cinsel bir durum yok ortada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer