Kiz arkadaşıma geceleri whatsaptan mesaj yaziyorum mesaj iletiliyor ama okumuyor instagramdan kontrol ediyorum instagram da çevrimiçi olduğunu görüyorum ama whatsaptan attığım mesajı okumuyor 3 gün gece denedim hep ayni yapiyor gündüz attiğım mesajları okuyor cevaplıyor aksam yazinca hep ayni yapiyor acaba bana vakit ayırmak mı istemiyor sizce
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İnstada bazen öyle açık kalıyor, internet açıktır, benim bi ara telefon komple kapanmıştı 1 hafta aktif gözüküyordum hala instada 😂
Özellikle kontrol ettim ben whatsaptan mesaj atmadan önce instagramda cevrimdısı oluyor ben whatsaptan mesaj atinca insagramda cevrimici oluyor 10 veya 15 dakika sonra cevrimdisi oluyor
Devamli aktif gorunmuyor kapanip aciliyor bununki
Kral bi sor ozaman niye bu kadar yoruyon ki kendini
Neden yoruyorum biliyormusun kiz nisanlimda o yüzden
Bende sana sor diyorum sorr, yemez herhalde seni
ig da çevrimiçi kalıyodur ama değildir belki
Özellikle kontrol ettim ben whatsaptan mesaj atmadan önce instagramda cevrimdısı oluyor ben whatsaptan mesaj atinca insagramda cevrimici oluyor 10 veya 15 dakika sonra cevrimdisi oluyor
aşko dediğim gibi ig da hata olabilir bir ara bende wp ta hep çevrimiçi gözüküyorum diye sevgilim kafayı yemişti ama çevrimiçi değildim yani bence sende sevgiline sor bunu
Devamli aktif gorunmuyor kapanip aciliyor bununki her gece ayni oluyor
işte bence her gece oluyosa ig dan dolayı olması daha muhtemel
Ama hep ben mesaj yazdigimda oluyor kiz avrupada bizim burada saat 22 ikem orada saat 20 oluyor uyumasi imkansiz
hmmm bak şimdi işler değişir
Evet saat 22 de yazdim wp den hemen takibe gecetin Instagram ya hdmen aktif oldu 15 dakika sonra cevrimdisi oldu Instagram da 3 gün denedim hep ayni oldu. sabahta hic birsey olmamiş gibi davraniyor kusura bakma uyumusum falan demiyor isin tuhafi kiz benim sözlüm
Bu gurbetciler yabani oluyor galiba
ayy ne desem kii belki de o zmn yorgun olduğundan konuşmaya hali kalmıyodur
Çalışmiýor yabani ya kafami attiriyor ama bu kizin hic egkek arkadasi olmamis mesajlasma adabini bilmiyor olabilir mi
evt öyleler dsjag
bir de kültür farkı var tabii ne kadar türk olsada almanyada büyümüş oranın kültürlerinden bir şeyler kapmış mesela almanlarda mesaja hemen cvp vermek gibi bir şey yok diye duymuştum
Fransa da bu kız bi keresinde sordum Instagram da aktiftin ama wp den mesajima cevap vermedun dedim acil telefon geldi o yüzden dedi hergün acil telefon mu geluyir buna Allah aşkına
yalan söyliyo gerçekten ama uzaktan napabilirsinki belki mesajlaşmayı sevmiyodur
Biliyorum yalan söylediğini ama birsey demedim ben zaten birtürlü ısınamıyorum buda tuzu biberi olacak galiba ayrilığın zor tutuyorum kendimi 3 ay oldu sözleneli 3 ayda yaşlandim 1 gün taktim yüzüğü bile hic takmadim yüzügü taktigim zaman içim darlaniyor Allah tarafından bana bir isaretmi veriliyor anlamadım
Arka planda çalıştır özelliği aktifse telefon tuş kilidinden çıktığı anda online olur kilitlenince de bir süre online görünür sonra offline moda geçer alma kızın günahını boş yere güvenmiyorsan evlenme hacı paronayak olursun yoksa sonra mumla ararsın huzuru karar senin
Sordum kıza ablası kullaniyormuş instagram hesabını
takılı kalıyor ondandır bilgisayarı varsa arka planda açık kaldıysa öyle oluyor
Saat 20 de mesaj yazdim wp den izlemeye gectim Instagram da hemen aktif oldu 15 dakika sonra cevrimdisi oldu Instagram da 3 gün denedim hep ayni oldu. sabahta hic birsey olmamiş gibi davraniyor kusura bakma uyumusum falan demiyor isin tuhafi kiz benim sözlüm
hesap şifresi sende yok mu nasıl sözlüsünüz başkalarıyla görüşüyordur o zaman geçmiş olsun
Yok görücü usulu gibi oldu biraz 3 ay oldu daha sözleneli
o zaman umut bağlama görücü usulu bu devirde zor başıma geldi benimde bilerek görüşmüyodum hiç sonra bi bahaneyle kurtuldum
Bende öyle yapacağım galiba 3 ay oldu sözleneli bi ısınamadık gitti yüzüğü bile 1 gün taktım çıkardım yüzüğü taktığım zaman içim darlanıyor bu Allah tarafından bana verilen bir işaret olabilir mi ki
valla bilemycem bi oturup konusun bu durumu
Ne umudu zil takip oynarim nerde o günler kiz tarafi Nisan atinca birsey olmuyirda erkek tarafı atınca sıkıntı biliyorsun
eskide kaldı onlar artık devir değişti ilgisiz bana kadınlık nasıl yapcak evlenince de bırak zor bişey değil
Zincire vurulmuş gibi hissediyorum kendimi ben zaten ta ilk gün pişman oldumda içimden birses yapma evlenme o kizla deyip duruyor düzelir belki dedim yokya icim sıkılıyor hele ilk günlerde arkadaşlarim ne oldu sana bir tuhaf olmussun diyorlardı yeni yeni düzeldim biraz
ne diyim hakkında hayırlısı olsun kardeşim
Tesekkur ederim
öyle görünüyor
Gündüzleri sıkınti yok ama geceleri hep böyle yapiyor
Öncelikle kıza sordun mu bunu
İlk yaptığında sordum acil bi telefon geldi ondan dedi inanmadım ama birsey demedim ondan sonra 3 defa daha yapti birisini saat 20.30 da yapti bugün
Bi kez daha sor bakalım bu sefer ne dicek
İşin tuhafı sabah bic birsey olmamış gibi davraniyor günaydın mesaji attigimda kusura bakma uyudum ya da şöyle şöyle bir durum vardi falan demiyir tuhaf kiz bu arada benim sözlüm gurbetci
Pek gönlü yok herhalde ikinizinde, ama kıza sormadan bilemeyiz dediğim gibi sor tekrardan yine fark ettim neden diye
Görücü usulü bir tanidik tavsiyesi ile oldu da Ben ta ilk gün yüzüğü takınca pişaman oldumda iş isten gecti ama içimdeki kötü his bir türlü geçmiyor yüzügü bile 1 gün taktım hemen çıkardım 3 ay oldu hiç takmadım yüzüğü takınca kendimi zincire vurulmuş gibi hissediyorum
Evlilik bu içine sinmeyen biri ile hem kendine hem kıza yazık edersin. Hayata bir kere geliyoruz bunu fark ettiysen devam ettirmenin anlamı nedir? İşler dahada ilerlemeden daha az hasarla bitirmen en mantıklısı iki taraf için de
İçimde sebepsiz bir sıkıntı vardı ama söyleyemedim ki ama o böyle yaptiķça sebebi bu olacak Allah tarafından bir işaret mi veriliyor bana acaba
Tabiki öyle işaretleri görüp anlaman bile çok önemli
Mesaj yazarim soguk soguk cevap vermeler mesgulüm demeler yok efendim geç cevap vermeler Avrupa da hayat nasil ekonomi nasil derim pek iyi degil zor demeler ya oraya gidecek birine bu denirmi sence allah mi söyletiyor nedir
Kızda istemiyo herhalde başka biri var mı?
Bilmiyorum kiralik evlere baktim baş vurdum yaza kadar ev çıkacak diyo ne yapmaya çalışıyor bilmiyorun ya bir erkekle nasil konuşulur bilmiyor ya da
Bilmiyorum anlattıkların pek kafama yatmadı, seninde içine sinmiyor kızı al karşına konuş bence açık açık böyle olmaz ikiniz içinde büyük bir hata olur ve geri dönüşü olmaz
Geri dönüşü zaten yok ben o kadar borç yapip gidecegim düğüm 1 milyon tl olcak en az borcta 500 bintl olacak onu ödemeden geri dönüş olmayacak oraya millet git kurtul diyor ama benim hiç gidesim yok millet gitmek icin can atar ben kalmak içın can atiyorum
Şu cennet vatanı bırakıp kurtulmak mı.. ne diyim bilemedim
İnsanlar öyle diyor hatta oraya kutsal topraklar diyorlar 3 kuruş para icin vatanimi satmam ben üstelik o para sadece burada pata ediyor orada pek birsey etmiyor
İnsanların ne dediği beni pek ilgilendirmez her neyse konuda bu değil, kızı karşına al ve konuşun çözün bunu. Çözmeden evlilik olursa geri dönüş çok can yakar
Evdeki cahillerde yasin 30 bu kizi birakirsan bir daha bulamazsin bulursanda bulacagin anca dul kadin olur diyorlar
Bu hayat senin hayatın mutlu olmayacağın bir evlilik yapsan daha mı iyi? Ayrıca elbette o yaşta bekar insanlar var. Ama önce sen bi kızla konuş
Tesekkür ederim konuşmasimi kaldi baksana karşısındaki kişiyi önemseyen birisi ne kadar
meşgul olursa olsun cevap verir Çalışmıyor görmüyor bi kerezi de de ben uyuyacagim dedi sanki ise gidecek sabah zaten görücü usulü oldu tanimaya calişiyirum kiz hic orali değil ben de o seyin meraklisi degilim manyak ya
Bak yinede bir konuş böyle olmaz belki bir derdi vardır. Sormadan bilemezsin
Ne deyim mesela nasıl gireyim lafa
Yazdım ya yukarda, geçen sormuştum böyle böyle dedin birkaç gündür yine gözüme çarptı nedenini merak ediyorum vs diye gir sonra sor işte aklına gelenleri neden soğuk davrandığını istiyor mu istemiyor mu sorunu çözelim de konuşmadan olmaz de
Ben sorunu çözmek istemiyorum ben zaten pismanim
Sen direk ilişkiyi istemiyorsun, e yine kıza söylicen konuş ailenlefe vs
Ailem sıkıntı yapamaz bana baksana kızın yaptıklarına sanki beni kendinin kölesi saniyor istedigi zaman yazacak istedigi zaman yazmayacak olur mu böyle sey mesaji bildirimden okuyacak bune ya böyle olur mu s*ker*m avrupasinida parasinida ya
Heyyy düzgün konuş
Kusura bakma ama kole saniyor galiba
Çok dolmuşsun sen git konuş valla kızla
Ama hakli degilmiyim ya biraz tanisalim kaynasalim belki olur diyorum yok ya ben onun hakkinda birseyler soruyorum iyi kotu cevapliyor sen benim hakkimda hicmi birsey merak etmiyorsun diyorum bilmiyorum aklima gelince sorarim diyo gelde konus bunula her seyi benden bekliyo
Açık açık sor sorun ne diye , istemiyor musun de
Cok sagol tesekkur ederim yorumunlariniz icin iyi geceler ben yarin ise gidecegim
Aga gidene üzülme sevseydi gitmezdi gelene de sevinme unutma o da başkasından geldi diye bir söz vardı hayırlı bir yola çıkmışsınız madem sorgulamayan vazgeçmelisin derim mesafeler çok uzak o yüzden kendini bitirirsin en iyisi bir an önce bu işi iyi ya da kötü sonlandırın hayırlısı neyse o olsun hakkınızda
Güzin abla gibi bişeysin sen bir ara fırsatın olursa dertleşelim seninle arkadaş
Sirdugumda da Instagram da aktifsin ama neden wp de mesajlara bakmiyorsun diye sordugumda hesabimi ablam kullaniyor sen sormadan insani yargılıyorsun demesin mi ben nerden bileyim senin hesabinj ablanin kullnadigini dedim benim icin sorun yok dedi benim için sorun var ama bizim özelimiz yok o zaman ablasi herseyin icinde galiba