Kadının mı erkeğin mi daha çok değer verdiği ilişki güzel bir noktaya gider?

Selammm
Bir ilişkide hep bir taraf daha çok sever…
Peki ilişkide erkeğin mi yoksa kızın mı sevgisi ilişkinin geleceğini belirler?
#reda
Kadının mı erkeğin mi daha çok değer verdiği ilişki güzel bir noktaya gider?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın ilgi gösterince erkek genelde her zaman ego yapıyor bütün kızlar beni seviyor havasına giriyor ve genelde o ilişki mutlaka bitiyor ama bir ilişkide erkek daha çok severse mutlaka kızı hep bir şekilde kendinde tutmayı başarıyor ve gerçekten güzel yerlere gidebiliyor hani erkeğin sevgisi şart
Kadının mı erkeğin mi daha çok değer verdiği ilişki güzel bir noktaya gider?
Cevapla