Kafayı işle bozmuş biri çok işkoluk ve çok üşengeç biri. Sen evimizin dişi kuşu ol yuvamızı sen kur 😀 ben sana prensesler gibi bakarım diyor 😀
Onu çok seviyorum o da beni çok sever. Kabul edersem nolur arkadaşlar?
Kafayı işle bozmuş biri çok işkoluk ve çok üşengeç biri. Sen evimizin dişi kuşu ol yuvamızı sen kur 😀 ben sana prensesler gibi bakarım diyor 😀
Onu çok seviyorum o da beni çok sever. Kabul edersem nolur arkadaşlar?
Olum sen manyak mısın? . d Sen bunu kabul ettiğin zaman onun buyruğu altına girmiş, erkeklik hakimiyetini kaybetmiş olursun. Yarın bir gün o kafasına göre takılır, sen tepki gösterince de sana her şeyini ben alıyorum , faturalarını ben ödüyorum nankör der. Kalırsın ortada. Erkeklik gururu diye bir şey var lan. delirtmeyin beni. d
Sen ona gel ben seni evin hanımı yapıcam de frene basar o zaman.
Cevap
1Cevap
Anlaşabiliyosanız evlenin bence durumunuz varsa
Var ama benim ev hanımı olmamı istiyor
Yaani maddiyat olarak sıkintıniz olmuyacaksa mesleğin yoksa geliri yüksekse severek yapiosa evlen bence yapabileceksen ev işlerini yemek filan bu sana kalmış
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?