18 yaşındayım 32 yaşındaki dershanedeki hocamdan hoşlanıyor muyum sadece hayranlık mı baba sevgisi eksikliğinden mi ne yapmalıyım?

Sesi çok güzel çok kibar en çok kibarlığı etkileyici gülüşü tatlı geliyor ben arada kaçıyorum ondan görünce teneffüste bazen de bakıyorum bakışlarımı kaçırıyorum daha genç duruyor bence sadece hayranlık ve beğenme olabilir bir de benden çok büyük belki baba sevgisi eksikliğinden mi sizce? Ona hediye almıştım öğretmenler gününde soru soruyorum. Bir de biraz utangaç davranıyorum sanki anlarsa ne yapar? Ben ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?

18 yaşındayım 32 yaşındaki dershanedeki hocamdan hoşlanıyor muyum sadece hayranlık mı baba sevgisi eksikliğinden mi ne yapmalıyım?
Cevapla