Güncellemeler
+1 yıl
Resimde semra hoca nın olması nedeni bu da benim aşkım çünkü benimkisi imkansız aşk 😥 çünkü yıllar uyumsuz ah ah keşke o yıllarda olabilsem sana açılmak öyle çok isterdim ki kabul eder veya etmez şansımı denerdim


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır şu an için yok
Hatırlamak istemiyorum ya beni aşar bu konu off karşı mal aşk la ilgili şeyler çıkıyor ya🤦🤦 soğudum bu konulardan
Neden soğudun
Birisi yüzünden anlayışsız pislik
Ayrıldı mi? Öyleyse Öylelerinden bi halt olmaz sıkma canını aşk öyle bir şey ki her an ne zaman geleceği belli olmuyor
Ayrıldık banada hep dengesizler geliyor ve bir kişi anlayışsız geldi
Vay be senin şansın yok benim de şansım yok aşktan yana ben aşık olmaktan vazgeçmek istiyorum çünkü bana iyi gelmiyor tek taraflı olduğu için ama olmuyor bi insan gerçekten sevdiğini unutmaz mi? Gerçekten soruyorum sevdiğini unutmak mümkün mü? Onu hiç görmeden
😥😥
Bende unutamıyorum zor reglken anlayışsız benim yanıma gelmeyen neyse ben kötü oldum şimdi ya 😞😓
var. 8 yıldır ona aşığım :/
Kim ki? 😊
liseden sınıf arkadaşım ilk aşkım
Vayy Bee 8 yıl demek işte gerçek aşk diye buna derim hâlâ da seviyor musunu
yani eskisi kadar olmasa da evet seviyorum. unutmak istiyorum ama unutamıyorum. ona kavuşamayacağımı biliyorum ama ne yapsam aklımdan çıkmıyor bir türlü
Niçin unutmak istiyorsun seni sevmedi mi? Veya reddetti mi
onunla aramız iyiydi yakın arkadaş gibiydik tabi aramızda samimiyet olmadan evvel ona aşık olmuştum ancak samimiyet oldukça her geçen gün aşık oluyordum. tabi bu durumdan kimsenin haberi yoktu ama ona da bir yandan belli etmeye çalışıyordum. bir süre sonra sınıftakiler anladı öğrendi tabi. böyle olunca da ona karşı muhabbetini yaptılar şaka yoluyla da olsa. o da tabi söylenenlere güleryüzle karşılıyordu. ister istemez bana da umut veriyordu ancak bir gün sevgilisinin olduğunu öğrenince hayal kırıklığına uğramıştım. ertesi gün bana sınav takvimi için yazınca cevap vermedim. neden böyle davranıyorsun diyince de ona aşkımı ilan ettim ancak bundan sonra arkadaş kalamayacağımızı belirttim. sonra da ister istemez aramız açıldı. şöyle de bir durum var. bu mevzudan önce beni özel lise arayıp duruyordu o okula gitmem için ancak ben istemiyordum karşıydım zaten ve durumumuz da o kadar müsait değildi ancak o bunu duyunca bende okuldan ayrılmak istiyorum demişti. o öyle diyince madem öyle beraber o okula gidelim demiştim. son senemizde başka okula geçtik. o senede zor bir sene olmuştu. yakınımdaydı ancak konuşamıyorduk. benimle konuşmak istemiyordu. hala aynı semtte oturuyoruz aslında her an karşılaşabiliriz ama bu saatten bizden olmaz ama yine de son kez olsa bile konuşmayı isterdim ancak onun da istemesi lazım tabi.
Anlaşıldı demek sevgilisi var diye kırıldın zaten şansın yoksa ya sevdiğin kişinin sevgilisi çıkar ya evli olur ya da yıllar uyumsuz olur sen bu zamanın insanu olursun sevdiğin geçmişte kalır işte benimkisi böyle karşılıklı sevgi olanlara ne mutlu ben aşktan yana artık umudumu kestim semra hoca dan başka kimseyi görmüyorum aslında pek aklımda değil di görünce yine bağlandım tuhaf dimi geçmişte ki insana aşık olmak ama Oluyor işte aşk bu eğer seçim bizlerin elinde olsa zaten aşk acısı olmazdi unutmak istiyorum dersin direk unutursun ama öyle olmuyor işte beyin istese de kalp istemiyor yüreğin gönlün razı olmuyor unutmaya sence benim aşkımı unutmam mümkün mü? Dersin benim aşkım çocukluğumdan beri geliyor ki hâlâ da Devam Ediyor başlar da geçici hoşlanti düşündüm ama öyle görünmüyor çoğu kişiyi unuttum bunu unutamadim
Bu arada benim sevdiğim kızın adı da Semra 😢
Aşıktım, artık değilim. Üüüü üüü
6 aydır
Yokk