Adını bile bilmiyorum ama baya hoşlandım. Nasıl çekinmeden onunla tanışabilirim?

Eylül ayın sonlarında karşılaşmaya başladık. Okullarımız farklıydı ve her çıkışta yürürken karşılaşıyorduk. Bana bir şey sorana kadar ona karşı pek ilgim yoktu. Ne sormuştu bilmiyorum, derin düşüncelere dalmış olmalıydım ama ona aval aval baktığımı biliyorum. Eve varınca kendime biraz kızmıştım. Havalar soğudu, haftada 2 3 kez karşılaşıyoruz ki, gelmeye başlayan çekingenliğim yüzünden yüzüne bile bakmıyorum, en azından karşılaştığımızı, yanımdan geçtiğini hissedebiliyorum. Tanışmak istiyorum, nasıl birisi olduğunu merak ediyorum. Onunla bi' konuşamadan fazla umutlanmak istemiyorum. Hayatımda iki kez hoşlandım, asla aşık olamadım. Bu ikisi ismi bile bilmediğimdi. Diğeri ortaokuldandı diğeri ise şimdiki çocuk. Aman ne yapmalıyım bilemiyorum bu kahrolası çekingenliğim yüzünden

Adını bile bilmiyorum ama baya hoşlandım. Nasıl çekinmeden onunla tanışabilirim?
Cevapla