Erkeklik denen şey eskidenmiş ya şimdi biz kadınlar iş hayatında çok daha başarılı olduk.
Helal süt emmiş bir erkeğin çalışmasını istemiyorum artık. Otursun evde kekini kurabiyesini yapsın. Ben ona gül gibi bakarım yani.
Ya benden bilezik istesin almazsam ne olayım ya 😀 hanım hanımcık olsun evi çekip çevirsin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Olurum sana ev hanımı. Arada bi döversin nasıl yemek len bu diye 😂
Şiddete karşıyım
O zaman seversin
hahaha böyle bir kız bulsam direk nikahı basarım anında bencede çok haklısınız siz daha başarılısınız iş hayatında bak yemekte yaparım haa :D
Ne güzel olurdu bütün gün oyun oynardim gezerdim dolasirdim keske öyle bir sey olsa
aynen öyle erkek dediğin karısının dizinin dibinden ayrılmıcak! ben kocama güveniyorum da çevreye güvenmiyorum
Ben işteyken arasın, akşama ne yemek istiyorsun desin 😀
Ev hanimligi derken bile kime ait oldugu belli.. Asagilanacak bir sey de degil ev hanimligi, hizmet kutsaldir
Aşağilamiyorum ki ben
Canım benim oğlun olduğunda onu ev hanımı/erkeği yetiştir mutlaka 😘
Ev erkeği de olabilir oğlum kendi kararı sonuçta
Sıkıntı yok, evde kalma sebebin ne.
Çirkinlik mi
Evde kalmadım ki
İş hayatında çok başarılı mı oldunuz 🤣🤣🤣
Evet olduk
Yorum yapmayacağım 😀
Peki
Evet benve de 😂
Ah be kuzum kim soktu seni bu travmaya :D
Kaldırım mühendisliği
Olur yapariz