Sevgilime bazen çok yükseliyorum ve mesaj yazıyorum “heyecanlanıyorum seni düşündününce “ diye. Sapık sanmaz beni değil mi? 😀?

Cvp olarak gülücük ve öpücük yolluyor ve gönderdiğime pişman oluyorum. Yanlış mı yapıyorum duygularımı açıklayarak?
Sevgilime bazen çok yükseliyorum ve mesaj yazıyorum “heyecanlanıyorum seni düşündününce “ diye. Sapık sanmaz beni değil mi? 😀?
Cevapla