Ayrılık sonrası kendinizi bırakır mısınız yoksa daha da güzel olayım ve mutlu pozlar vereyim çabalarına mı girersiniz?

Ayrılık sonrası dış görünüş olarak kendine özen göstermeyenler mi çoğunlukta yoksa ona inat iyice kendine bakıp ne kaybettiğini görsün diyenlerden misiniz 😅
Ayrılık sonrası kendinizi bırakır mısınız yoksa daha da güzel olayım ve mutlu pozlar vereyim çabalarına mı girersiniz?
Cevapla