Hoşlandığım erkekle sohbet açmayı düşünüyorum yarın. Biraz utanıyorum ve kaygılanıyorum bana tüyo verir misiniz?

iki defa konuştuk ve ben nedense çok farklı bir çekim hissettim. Daha da önemlisi konuştuktan sonra baya bi mutlu oldum. Keyfim yerine geldi. Sürekli göz göze geliyoruz. Birkaç kez onu bana bakarken yakaladım ben de yakalandım tabi. Yarın bakımımı yapıp yanına gidicem zaten aynı sınıftayız ama utangacım ya bir yandan aşırı sosyalim bir yandan sohbet ederken çok kaygılanıyorum

Hoşlandığım erkekle sohbet açmayı düşünüyorum yarın. Biraz utanıyorum ve kaygılanıyorum bana tüyo verir misiniz?
Cevapla